خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر:

مهم ترین پیام غدیر حفظ جایگاه ولایت است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر با تبریک دهه امامت و ولایت گفت: غدیر شناسنامه و هویت اصلی شیعه است و مهم‌ترین پیام این واقعه بزرگ حفظ و تقویت جایگاه ولایت در جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۱۴۲۹۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵

حجت الاسلام رجب احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شبستر با اشاره به اهمیت برگزاری جشن عید سعید غدیر افزود: باید عید غدیر و موضوع ولایت را بیش از هر چیزی مورد توجه قرار داد و جشن‌ها و مراسمات مختلف و متنوع درشان مردم فهیم شبستر برگزار شود.

وی غدیر را عامل رشد و تعالی جامعه اسلامی و حتی جامعه بشری دانست و افزود: اهمیت و عظمت این واقعه تاریخی با هیچ زبان و قلمی قبل وصف نیست و احتیاج به تفکر و تعمق بیشتری دارد و تنها راه تعالی نظام اسلامی را باید در فرهنگ غدیر یافت و جستجو کرد.

دبیر ستاد غدیر شبستر فرهنگ غدیر را عامل وحدت دنیای اسلام دانست و خاطرنشان کرد: مسئله غدیر بهترین ظرفیت برای رسیدن جامعه اسلامی به همدلی و همبستگی پایدار برای از بین بردن اختلاف، تفرقه و ایجاد شکاف در بین امت اسلامی است.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به نقش ولایت در پیروزی‌های نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف عنوان کرد: شناخت درست و کسب معرفت نسبت به سیره و سبک زندگی امیرمومنان علی(ع) می‌تواند افق‌های روشنی از شناخت امامت و ولایت را در اختیار ما قرار دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شبستر تاکید کرد: صدا و سیما، فضای مجازی و خبرگزاری‌های مختلف و شبکه های اطلاع رسانی و پایگاه‌های بسیج باید برای جریان سازی و جهت دهی مباحث مربوط به دهه امامت و ولایت و عید غدیر فعالیت و تلاش بیشتری کنند.

وی برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تخصصی و برنامه های متنوع هنری و فرهنگی در سطح پایگاه‌ها و اماکن عمومی در طول دهه غدیر را یکی از راه‌های گسترش این فرهنگ دانست و گفت: محافل آموزشگاهی و نخبگان شهرستان شبستر باید تلاش کنند در قالب این نشست‌های علمی و تخصصی مسئله غدیر را تبیین کنند.

حجت الاسلام احمدی با تاکید بر اهمیت عید غدیر خم اظهار داشت: امید داریم در ایام دهه امامت و ولایت شاهد برگزاری برنامه‌های خودجوش از سوی مردم و هیئت‌های شهرستان شبستر نیز باشیم.

دبیر ستاد غدیر شبستر در پایان با اشاره به شعار امسال دهه امامت و ولایت، خاطرنشان کرد: شعار امسال لبیک یا رسول الله(ص) است، پیامب (ص) به همه مسلمانان سفارش فرمودند که پیام غدیر را نسل‌های بعدی و فرزندان خود برسانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها