فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر خبر داد:

مراسم بازسازی واقعه عظیم غدیرخم در رضوانشهر برگزار شد

سیداکبر قاسمی در آیین آغاز این نمایش با گرامیداشت یاد امام راحل وشهدا اظهارکرد: این مراسم برای سومین سال متوالی درشهرستان همزمان با ۱۵۰نقطه کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۱۵۰۰۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۶

.
به گزارش خبرگزاری بسیج از رضوانشهر مراسم بازسازی واقعه عظیم غدیرخم جنب مجتمع ساحلی تازه آباد با استقبال بی نظیر مردم ولایتمدار و قشرهای مختلف شیعه وسنی شهر رضوانشهر برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر سرهنگ سیداکبر قاسمی در آیین آغاز این نمایش با گرامیداشت یاد امام راحل وشهدا اظهارکرد: این مراسم برای سومین سال متوالی درشهرستان همزمان با ۱۵۰نقطه کشور برگزار می شود.

وی افزود: هرچند دشمنان قسم خورده اسلام در تلاشند که این واقعه عظیم را کمرنگ کنند ولی در کشور های دیگر هم بازسازی واقعه غدیر را شاهد هستیم،ان شاءالله این حرکت روز به روز گسترده تر ادامه داشته باشد که به صورت خودجوش مردم عزیزمان در هر دهستان و محله بتوانند بازسازی واقعه غدیر را اجرا کنند وبه نسل های جدید پیام نبی گرامی اسلام را انتقال بدهند.
فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر خاطرنشان کرد: هدف از اجرای بازسازی واقعه غدیر گسترش فرهنگ ولایت و آماده سازی بهتر برای درک ولایت است وامروز ان شاءالله با اجرای این نمایش بتوانیم این فرهنگ را به دیگران انتقال بدهیم.
سرهنگ قاسمی با اشاره به این که در دهه ولایت و امامت با همت امام جمعه،مردم ومسئولین سه برنامه بزرگ درشهرستان انجام شد عنوان کرد: محفل انس با قرآن کریم، بازسازی واقعه عظیم غدیرخم و مراسم دعای کمیل با حضور مداح کشوری حاج عباس حیدرزاده از جمله این مراسمات است.
قاسمی در پایان با بیان اینکه امام جمعه شهرستان حجت الاسلام حبیبی به عنوان امام جمعه توانمند و دانشمند که در تمام صحنه ها به عنوان فردی ولایت مدار حضور داشتند از زحمات خالصانه وی تقدیر به عمل آورد و تصریح کرد: بعد از نماز جمعه این هفته مراسم تکریم از این امام جمعه بزرگوار و معارفه حجت الاسلام لطف اله عبدالهی امام جمعه جدید انجام می گردد.
گفتنی است این مراسم با شعرخوانی شاعر ولایی آقای حسینی نژاد و اجرای نمایش حج الوداع، طواف خانه خدا، بیعت مردم، خطبه خوانی و انتخاب حضرت علی (ع) به عنوان ولی و سرپرست مسلمانان جهان به صورت زنده باحضور سرهنگ زاد رستم مسئول محترم اردویی سپاه قدس گیلان، آقای شکری نماينده مردم رضوانشهر، تالش و ماسال، سرهنگ قاسمی فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر و حجت السلام حبیبی امام جمعه شهرستان، آقای گواهی رئیس آموزش وپرورش، آقای حسن پور فرماندار رضوانشهر و سایر مسئولین و همچنین با استقبال پرشور مردم ولایت مدار و قشرهای مختلف شیعه وسنی برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار