خبرهای داغ:

برنامه مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال دانش‌آموزان آسیا در شیراز اعلام شد

معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش فارس، برنامه مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال دانش‌آموزان آسیا (ASFF) در شیراز را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۹۱۵۱۶۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

محمد جعفری در جلسه ستاد میزبانی مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا در شیراز اظهار داشت: روزجمعه 17 شهریورمجمع عمومی و انتخاباتی هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال دانش آموزی آسیا(ASFF) در شیراز برگزار می‌شود.

جعفری با بیان اینکه چهل و پنجمین دوره مسابقات فوتبال دانش آموزان آسیا با رقابت هفت تیم خارجی ودوتیم داخلی از17 الی 25 شهریورماه به میزبانی شیرازبرگزار می‌شود، گفت: در همین روز هم افتتاحیه مسابقات در مجموعه ورزشی بعثت آموزش وپرورش در شیراز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مرحله مقدماتی این رقابت‌ها در دوگروه 5 و 4 تیمی از17 الی21 شهریور برگزار می‌شود ومرحله نیمه نهایی ونهایی نیز در روز های 23 و24 شهریور برگزار می شود افزود: در گروه یک این رقابت‌ها تیم‌های فارس،هندوستان،تایلند،اندونزی وکره جنوبی و در گروه دوم نیز این مسابقات تیم‌های مالزی،چین ، سریلانکا وایران حضور داشته و با هم به رقابت می‌پردازند.

جعفری همچنین افزود: قبل از برگزاری افتتاحیه دو مسابقه فوتبال بین تیم‌های هندوستان وتایلند وتیم‌های فارس واندونزی به ترتیب در ساعت‌های 14 و16 درمجموعه ورزشی حافظیه شیراز برگزار می‌شود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش وپرورش فارس همچنین گفت: در روزشنبه18 شهریور نیز در مجموعه ورزشی بعثت ابتدا از ساعت 15 دیدار تیم‌های فارس وکره جنوبی و سپس در ساعت 17:15دیدار تیم‌های ایران ومالزی برگزار می‌شود.

جعفری همچنین گفت: در همین روز هم در مجموعه ورزشی حافظیه از ساعت 15 دیدار تیم‌های هندوستان واندونزی و سپس در ساعت 17:15 دیدار تیم‌های چین وسریلانکا برگزار می‌شود.

معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش فارس همچنین گفت: در روزیکشنبه19 شهریور نیز در مجموعه ورزشی حافظیه ابتدا از ساعت 15 تیم های تایلند واندونزی وسپس درساعت 17:15 تیم‌های هندوستان و کره‌جنوبی با هم به رقابت می‌پردازند.

جعفری همچنین گفت: در روز دوشنبه 20 شهریور نیز ابتدا از ساعت 15 در مجموعه ورزشی بعثت تیم‌های فارس وهندوستان و سپس درساعت17:15 تیم های ایران و چین باهم مسابقه می‌دهند.

معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش فارس همچنین گفت: در مجموعه ورزشی حافظیه در همین روز هم ابتدا از ساعت 15 دیدار تیم‌های مالزی سریلانکا وسپس درساعت17:15رقابت تیم های تایلند کره جنوبی برگزار می‌شود.

وی همچنین گفت: در روز سهشنبه 21 شهریور نیز ابتدا از ساعت 15 درمجموعه ورزشی بعثت تیم‌های فارس تایلند و سپس در ساعت 17:15 تیم‌های ایران وسریلانکا با هم به رقابت می‌پردازند.

معاون تربیت بدنی وسلامت اداره کل آموزش وپرورش فارس همچنین خاطرنشان کرد: در همین روز در مجموعه ورزشی حافظیه نیز ابتدا از ساعت 15 تیم‌های کره جنوبی و اندونزی و سپس درساعت 17:15 نیز تیم‌های چین و مالزی با هم به رقابت می‌پردازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها