استاندار لرستان:

انقعاد تفاهم نامه گردشگردی بین لرستان و اصفهان /لزوم احیا جاده پلدختر –خرم آباد برای ایجاد اشتغال

استاندار لرستان گفت: تفاهم نامه از کوه تا کویر از کو‌های لرستان شروع و تا کویر اصفهان ختم می‌شود منعقد شد
کد خبر: ۸۹۱۵۳۵۵
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان هوشنگ بازوند درجلسه کارگروه گردشگری و میراث فرهنگی استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: بحث بوم گردی در استان و سال ۹۶ در حوزه گردشگری قرار شده است که در دستور کار باشد.


وی افزود: یکی پایلود‌های بوم گردی جاده قدیم "پلدختر-خرم آباد" است باید قبول کنیم این آزاد راه علارغم اینکه پروژه بسیار خوب و زیر ساختی بسیار عالی بود و خیلی استان هم از آن سود می‌برند و به نفع استان است، ولی واقعیت این اسات که منجر به ۲ هزار و ۵۰۰ شغل در این مسیر می‌شود که باید تلاش کنیم احیا شود.


استاندار لرستان عنوان کرد: اولین قدم این است که زیر ساخت را فراهم کنیم و شرایطی را به وجود بیاریم و تردد که در این مسیربوده است احیا کنیم که باید ابتدا این جاده بهسازی کنیم.


وی تصریح کرد: دستگاه‌های باید گزارش عملکرد ارائه دهند که در این حوزه برای احیا این ۲۵۰۰ شغل از دست رفته هر مدیر چه عملکردی را داشته است؛ اگر بتوانیم این شرایط را به وجود آوریم این میزان اشتغال را می‌توانیم احیاکنیم.


بازوند به انقعاد تفاهم نامه‌ای بین اصفهان و لرستان اشاره کرد و گفت:تفاهم نامه از کوه تا کویر از کو‌های لرستان شروع و تا کویر اصفهان ختم می‌شود منعقد شد واین هنر ما لرستانی‌ها و اصفهانی هاست که چطور از این ظرفیت استفاده کنیم و لرستان باید ایفای نقش در محور گردشگری کند گردشگردی و توسعه نیازمند فکر است و تصمیم عا قلانه است.
 
 
انتهای خبر/
 
پوششی/z
ارسال نظرات