گشایش نمایشگاه عکس «تجلی نور» در نیشابور

نمایشگاه عکس «تجلی نور» از ۱۹ الی ۲۵ شهریور ۹۶ در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور برپا شد.
کد خبر: ۸۹۱۵۴۶۵
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهارکرد: در راستای کشف و شکوفایی استعداد‌ها و خلاقیت‌های تصویری تمامی هنرمندان عزیز و با عنایت به اقبال عمومی در سالیان گذشته امسال نیز بیست و دومین هفته فیلم وعکس سینمای جوان و شانزدهمین جشنواره تجلی نور ورافت نیشابور با همکاری دانشگاه نیشابور و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و بسیج هنرمندان نیشابور این نمایشگاه برگزار می‌شود.

مسعودسلیمانی سپهر گفت: داوران متشکل از محمد رضا چایفروش، حمید رضا هلالی، الهه عبد ا.. آبادی از تعداد ۷۰۰ قطعه از ۸۳ عکاس،۳۰ قطعه عکس در ابعاد ۷۰*۵۰ از ۱۵ عکاس را با موضوعات فرهنگ رضوی، ایثار و شهادت، معماری و آزاد شایسته حضور در نمایشگاه را انتخاب نمودند.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه آثاری براتعلی خجسته، پریان اعتصامی، سعید محمدیان، سینا صباغی، عارف ساجد، محمد آشیانی، محمود کمالی، مهتاب شورورزی، آمنه شاوزی پور، محمد عمارلو، بنیامین امامیان، علی امینی، شهلا ناظران، علیرضا یارخدا ارایه گردیده است.

سلیمانی سپهریادآورشد: هدف از برپایی این نمایشگاه در معرض دید گذاشتن توانمندی‌ها و هنر جوانان عکاس است تا هم کاراین هنرمندان در بوته نقد و بررسی قرار گیرد وباعث شکوفایی استعداد ایشان شده و دیگر جوانان علاقمند نیز به این هنر روی آورند.

وی عنوان کرد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه نشست تخصصی عکس با حضور عکاسان مطرح کشور برپا خواهد شد و آخرین اطلاعات عکاسی ارایه می‌گردد.

مسئول انجمن سینمای جوان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: نمایشگاه عکس تجلی نور از ۱۹ الی ۲۵ شهریور ۹۶ هر روز از ساعت ۹ الی ۱۲ صبح و ۱۷ الی ۲۰ بعدازظهر در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور برپا می‌باشد همچنین در آیینی به مناسبت بزرگداشت روز سینما سه شنبه ۲۱ شهریور در پردیس سینمایی شهر فیروزه نیشابور از برگزدیدگان تقدیر خواهد شد.
ارسال نظرات