قائم مقام و مدیر اشتغال و توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان:

کارآفرینان پیشگامان نوآوری و تحول اند

کارآفرینان پیشگامان نوآوری و تحول اند و از طریق تشخیص فرصتها ارزش آفرینی کرده و پویایی برای اقتصاد کشور به همراه می‌آورند.
کد خبر: ۸۹۱۵۵۷۶
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، قائم مقام و مدیر اشتغال و توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان از آغاز ثبت نام دوازدهمین جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر در سال 96 خبر داد و گفت: کارآفرینان پیشگامان نوآوری و تحول اند، و از طریق تشخیص فرصتها ارزش آفرینی کرده و با رفتار نوآورانه خود رشد مستمر برای کسب و کار، و پویایی برای اقتصاد کشور به همراه می‌آورند.

محمدرضا آبی پور افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از برگزاری یازده  دوره جشنواره انتخاب کارآفرینان برتر ملی و استانی در نظر دارد با بهره گیری از تجارب گذشته، دوازدهمین دوره را نقطه عطفی در انتخاب الگوهای اقدام و عمل قرار دهد و در این راه با تلفیق علم و تجربه، کارآفرینان اثر گذار را برگزیده و با معرفی آنها به جامعه از ایشان تقدیر به عمل آورد.

وی در ادامه اظهار داشت: از تمامی کارآفرینان سطح استان دعوت می شود از تاریخ 11 شهریور ماه لغایت 11 مهرماه با مراجعه به وبگاه سایت www.karafarinanebartar.ir فرآیند ثبت نام در این جشنواره را تکمیل نمایند.

قائم مقام و مدیر اشتغال و توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد: کارآفرینان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به معاونت اشتغال و توسعه کارآفرینی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان مراجعه نمایند.

 

ارسال نظرات