خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

وحدت و اطاعت از ولایت رمز پیروزی است

حجت الاسلام محمد رستمی گفت: تفسیر فرمان تاریخی حضرت علی (ع) به مالک اشتر رمز همدلی و معیارش اطاعت از رهبری است.
کد خبر: ۸۹۱۵۵۹۰
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی ضمن تبریک دهه ولایت و امامت اظهار داشت: اطاعت از ولایت فقیه و پیرو رهبری همان بنده خاص خداشدن و دوری از هوی و هوس است.

حجت الاسلام محمد رستمی افزود: اطاعت از رهبری در حقیقت همان اطاعت از امام زمان(عج) است چرا که ولی فقیه نائب بر یوسف زهرا(عج) است.

وی با اشاره به ارتباط غدیر با انقلاب اسلامی ایران و نقش و جایگاه ولایت و امامت ،افزود: نقش رهبری و اطاعت‌پذیری از رهبری در عید غدیر به خوبی قابل مشاهده است. چرا که ولایت فقیه استمرار حرکت امامت است

این مقام مسئول خطاب به تمامی مسئولین خاطر نشان کرد:باید در مرحله اول و اقدام بر اخذ حکم مسئولیت فرمان حضرت علی بر مالک اشتر را قرائت کرد و برای خود تحلیل و تفسیر نماییم چرا که در این صورت بر بسیاری از مشکلات به امر الهی غلبه خواهیم کرد.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه خ.ي اظهار داشت: دشمنان از خدا بی خبر سعی دارند با اسلام هراسی مردم را از اسلام و ولایت جدا سازند لذا با تربیت نسل هایی نفس کش و تشکیل  گروهک ها با هدف تقویت تکفیریها سعی دارند یک تصویر خشن و چهره غیر  واقعی از اسلام را به مردم نشان دهند.

حجت الاسلام رستمی در ادامه خطاب به بسیجیان ابراز داشت: اینکه بسیج تابع محض ولایت فقیه است و سعادت خود و جامعه را در پیروی از ولایت فقیه می داند برهیچکس پوشیده نیست چرا که از معمار انقلاب و موسس بسیج آموخته است كه«من به همه ملت، به همه قوای انتظامی اطمینان می دهم كه امر دولت اسلامی اگر بانظارت فقیه و ولایت فقیه باشد، آسیبی بر این مملكت وارد نخواهد شد.»

 

ارسال نظرات