زنجان قهرمان سی و چهارمین دوره مسابقات بدمینتون نوجوانان پسر کشور

آراد بحری و محسن معصومی از زنجان در قسمت دونفره مسابقات بدمینتون نوجوانان پسر کشور و در مرحله نهایی پیروز شدند.
کد خبر: ۸۹۱۵۶۱۸
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دیدارمرحله نهایی سی و چهارمین دوره مسابقات بدمینتون نوجوانان پسر کشور که در شهرستان سمنان جریان دارد ، در قسمت یک نفره و دونفره به پایان رسید و قهرمانان این رقابتها درقسمت یک نفره و دونفره  مشخص شدند.

در دیدار مرحله نهایی قسمت یکنفره نیما رستم پور از تهران به مصاف سینا جاویدی هم تیمی خود  رفت که این دیدار در پایان با پیروزی نیما رستم پور برابر حریف خود خاتمه یافت و رستم پور به مقام قهرمانی رقابتهای یکنفره رسید.

سینا جاویدی از تهران دوم شد و حسن نقدی از مرکزی به همراه شایان رضاربابی از کردستان به مقام سوم مشترک دست یافتند.

در قسمت دونفره این رقابتها و در مرحله نهایی آراد بحری و محسن معصومی از زنجان به مصاف امیرحسین فاخر و مهدی پرهون از فارس رفتند.

در این دیدار در پایان با پیروزی آراد بحری و محسن معصومی برابر حریفان خود خاتمه یافت و بحری و معصومی به مقام قهرمانی رقابتهای دونفره دست یافتند. امیرحسن فاخر و مهدی پرهون دوم شدند و پویا حیدری از تهران به همراه محمد زرچی و مهدی رضایی از خراسان رضوی به مقام سوم مشترک دست یافتند.

همچنین در بخشی تیم نیز،تیم زنجان با پیروزی بر حریفان خود مقام نخست را کسب کرد. تیم تهران دوم شد و تیم فارس و همدان نیز مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

سی و چهارمین دوره مسابقات بدمینتون قهرمانی پسران کشور رده سنی نوجوانان گرامیداشت شهید مدافع حرم ” محسن حججی ” با شرکت ۱۸۰ بازیکن از ۳۰ استان کشور به صورت تیمی ، یک نفره و دونفره در روزهای سیزدهم لغایت هجدهم شهریور ماه جاری در سالن اختصاصی شهرستان سمنان برگزار شد.

 

ارسال نظرات