خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه غدیر تبریز:

واقعه غدیرخم مبنای اطاعت از ولی فقیه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه غدیر تبریز در آیین بزرگداشت غدیرخم پایگاه شهید چمران حوزه جناب قاسم(ع) این ناحیه گفت: اصل موضوع واقعه غدیرخم در این روز به دستور خداوند متعال و به واسطه پیام رسانی حضرت محمد مصطفی(ص) بر امت اسلامی عرضه شد و آن چیزی جز اطاعت و پیروی از ولایت و امامت نیست.
کد خبر: ۸۹۱۵۶۲۴
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام مجید اشراقی افزود: آیا هدایت و امامت امت اسلامی پس از پیامبر می توانست به غیر حضرت علی(ع) سپرده شود و سپردن مسئولیتی به این مهمی به دست غیر که موجب تباهی امت و جهالت آن شود.

وی ادامه داد: تعیین حکومت اسلامی باید به وصی پیامبر واگذار می شد که در روز عید غدیرخم در حجه الوداع این فرمان الهی با محوریت امامت و ولایت مسلمانان به امیرالمومنین علی بن ابی الطالب(ع) محول شد.

حجت الاسلام اشراقی در ادامه با اشاره به متن واقعه غدیرخم در تاریخ اشاره و بیان کرد: امام تنها راه ارتباط بین آسمان و زمین است و منتهی الیه این طریقت جز به تبعیت از این اصل ممکن نیست و پشتیبانی امت مسلمان از ولی فقیه زمان راه و چاه را به آدمی و بشریت در طول تاریخ نشان داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه غدیر تبریز در ادامه خاطرنشان کرد: هدایت انسان تنها به وسیله امامت و به تبع آن پیروی از ولی فقیه زمان خود در زمان غیبت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج) میسر است و اوج ذلت بشر در عدم تبعیت از این شاخصه الهی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها