خبرهای داغ:
سرپرست شهرداری تبریز عنوان کرد؛

ساخت کانال زیرزمینی خیابان شهید رضانژاد، اقدامی اثرگذار در هدایت آب‌های سطحی

سرپرست شهرداری تبریز گفت: با تکمیل کانال خیابان شهید رضانژاد، شاهد انسجام شبکه‌های زیرزمینی و همچنین هدایت اصولی آب‌های سطحی در این مسیر خواهیم بود.
کد خبر: ۸۹۱۵۶۵۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمدحسین اسحقی در بازدید از پروژه کانال‌کشی خیابان شهید رضانژاد، یادآور شد:خیابان شهید رضانژاد از پروژه‌های مهم تملک و مسیرگشایی شهرداری تبریز در سال‌های اخیر است؛ با توجه به موقعیت مهم این خیابان در محدوده مرکزی شهر، ایجاد بستر زیرزمینی، از ضرورت‌های زیرساختی این مسیر است.
وی با بیان این که تجمع آب‌های سطحی، از معضلات این محدوده است، اضافه کرد: کانال خیابان شهید رضانژاد حدفاصل خیابان امام‌خمینی(ره) تا مهرانه‌رود به طول یک کیلومتر توسط شهرداری منطقه ۸ تبریز در حال اجرا است.

سرپرست شهرداری تبریز با بیان این‌که برنامه حفاری و کانال‌کشی در آستانه بارندگی‌های پاییز، سرعت گرفته است، خاطرنشان کرد: پروژه هم‌اکنون در حدفاصل تقاطع قره‌باغی‌ها رو به اتمام است و تمام تلاش‌ها برای اتمام پروژه تا آغاز فصل سرما به کار گرفته شده است.
اسحقی استفاده از باکس‌های بتنی مسلح، خاکبرداری به حجم ۸ هزار مترمکعب، بتن ریزی ۲ هزار مترمکعب، و مخلوط ریزی ۳۵۰۰ متر مکعبی را از جمله ویژگی‌های کیفی این پروژه خواند.
سرپرست شهرداری تبریز متذکر شد: با تکمیل این پروژه شاهد هدایت اصولی آب‌های سطحی در مسیر خیابان شهید رضانژاد، روان‌سازی مسیر در مواقع بارندگی و انسجام شبکه‌ انشعابات زیرزمینی خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها