سبحانیان در یادواره شهدای دهستان تنگ چنار:

لازمه استمرار فرهنگ غدیر تبعیت از ولایت فقیه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان یزد گفت: لازمه استمرار فرهنگ والای غدیر و ارزش های دینی و انقلابی در گروی تبعیت از ولایت فقیه و رهبری نظام اسلامی است.
کد خبر: ۸۹۱۵۶۶۴
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام عباس سبحانیان در جمع مردم دهستان تنگ چنار شهرستان مهریز افزود: غدیر خم حماسه ماندگار تشیع است و باید همواره ابعاد مختلف آن برای مردم و نسل جوان تبیین شود.
وی ادامه داد: بزرگداشت مناسبت‌های مختلف و بیان پیام‌های متعالی غدیر به مردم وظایف مهمی است که باید مبلغان دینی و نهاد‌های فرهنگی و آموزشی نسبت به انتقال آن‌ها اقدام کنند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب به اهمیت ترویج فرهنگ مقاومت و فداکاری در راه دین و ارزش‌های اسلامی اشاره کرد و گفت: اقتدار و امنیت کشور مدیون خون شهیدان است.
این استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: باید همواره با برگزاری یادمان‌ها و یادواره‌های شهدا نسبت به ترویج فرهنگ ایثار در جامعه فعالیت‌های لازم انجام گیرد.
سبحانیان تصریح کرد: ولایتمداری ملت قهرمان ایران و بینش و بصیرت آن‌ها موجب شکست توطئه‌های استکبار جهانی شد، باید همواره برای تحقق اوامر مقام معظم رهبری بکوشیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز نیز در این مراسم گفت: این یادواره چهارمین یادواره دهستانی است می‌باشد که برای شهید مدافع حرم شهید حججی و شهید مدافع وطن شهیددهقان نیری و شهید گمنام این محل و دیگر شهدای این دهستان برگزار شده است.
سلمانی افزود: برگزاری یادواره شهدا زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اهداف آنان فراهم میکند؛ و آن اهداف عالیه که برای یادمان شهدا ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری و گفتمان ولایت فقیه بتواند در این یادمان‌های شهدا اثر خود را بگذارد و جاری شود.
وی با بیان اینکه هرچه در زمینه شهدا کار کنیم باز هم کم است، افزود: نباید اجازه دهیم یاد و نام شهدا و اهداف و آرمان‌های امام راحل در جامعه فراموش شود؛ و باید همواره با برگزاری یادمان‌ها و یادواره‌های شهدا نسبت به ترویج فرهنگ ایثار در جامعه فعالیت لازم انجام گیرد.
ارسال نظرات