خبرهای داغ:

فرماندار جدید بستان آباد معرفی شد

در جلسه شورای اداری شهرستان بستان آباد با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی، سید علی حسینی موسوی به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۱۵۷۱۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سعید شبستری در این جلسه با اشاره به موقعیت راهبردی شهرستان بستان آباد و نقش آن در توسعه استان اظهارکرد: شهرستان بستان آباد بعنوان یکی ازقطب های صنعتی و قطب داروسازی استان آذربایجان شرقی، هسته اصلی و کلیدی توسعه استان است.
وی بر توجه جدی به روستاها تاکید کرد و افزود: در دولت دوازدهم نیز همچون 4 سال گذشته توانمند سازی روستاها و تمرکز برحل مشکلات مناطق محروم از اولویت های اصلی مسئولان خواهد بود.
نماینده بستان آباد در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به برخی از مشکلات موجود در شهرستان از توقف عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی در بستان آباد انتقاد کرد و گفت: شهرستان بستان آباد ظرفیت تبدیل شدن به قطب صنعت و اقتصاد منطقه را دارد و ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان این امر را تسهیل خواهد کرد.
محمد وحدتی آبگیری سد کلقان را فرصتی مغتنم برای تحول در کشاورزی منطقه و حل مشکل آب شرب و صنعت شهرستان برشمرد و گفت: برای تکمیل پایاب و خط انتقال آب سد کلقان بیش از یکهزار و 500 میلیارد ریال اعتبار نیاز است که درصورت عدم تامین این اعتبارات این سد بزرگ کارایی لازم را برای منطقه و مردم نخواهد داشت.
حسینی موسوی فرماندار جدید بستان آباد هم توسعه سیاسی در کنار توسعه اقتصادی، توجه به رونق گردشگری و صنعت توریستی شهرستان و حل مشکلات حوزه آب و کشاورزی را از اولویت های اصلی خود برای مدیریت شهرستان بستان آباد برشمرد.
در این مراسم از خدمات 15 ماهه بدرشکوهی فرماندار سابق شهرستان قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها