استانداری تهران دریک قدمی تغییر/«محسن نریمان»سکاندار احتمالی برای استانداری تهران

با ابقاء رحمانی فضلی در سمت خود،تودیه و‌معارفه استاندارها به راه افتاده است واحتمال میرود«محسن نریمان»در یک قدمی عبور برای استاندار شدن، استان تهران است.  
کد خبر: ۸۹۱۵۷۶۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان تهران، پس از معرفی وزاری پیشنهادی دولت به مجلس و وابقاء شدن عبدالرضا رحمانی فضلی در سمت وزیر کشور، اکنون هم رویاهای اصلاح طلبان به فنا رفت و‌هم تودیع و‌معارفه های استانداران کشور به صدا در آمده است.

در این تغییرات احتمالی استاندارن از سوی وزیر کشور، محسن نریمان،در یک قدمی استاندار شدن برای استان تهران قرارگرفته است و با معرفی او،از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی، احتمالا در جلسه روز چهارشنبه هیات دولت او را به عنوان استاندار تهران در دولت معرفی خواهد کرد.

«شناخت محسن نریمان»

محسن نریمان،از مدیران کارآمد محسوب می شود که دارای عملکرد قابل قبولی در حوزه های مدیریتی گذشته است.

محسن نریمان، در دوره های سوم، چهارم، ششم و هشتم نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی بوده و پیش تر سمت های معاون عمرانی استانداری مازندران، استاندار خراسان شمالی و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران را بر عهده داشته است.

از سوابق دیگر او،در دولت اول روحانی نیز معاون وزیر راه و شهرسازی، مشاور وزرای نیرو و کشور، ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، رئیس هیئت مدیره شرکت سازمان توسعه مسکن ایران، عضو اصلی هیئت مدیره شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و هیئت مؤسس و هیئت امنا دانشگاه علوم و فنون مازندران را بر عهده داشته است.

انتهای پیام//

ارسال نظرات