بسیج سازندگی ناحیه ثارالله خبرداد:

برگزاری جشنواره" صبحانه سالم "در حوزه مقاومت خواهران ناحیه ثارالله یزد

به منظورترویج فرهنگ استفاده از موادغذایی سالم و به مناسبت "دهه ولایت و امامت "جشنواره صبحانه سالم در پایگاه شهدای گمنام حوزه مقاومت سمیه ناحیه ثارالله یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۵۷۷۹
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ با نگاه به اهمیت سلامت جامعه و ترویج فرهنگ استفاده از موادغذایی سالم، جشنواره صبحانه سالم در پایگاه شهدای گمنام (محله اسد اباد) حوزه مقاومت بسیج سمیه ناحیه ثارالله یزد در دهه ولایت و امامت برگزار شد.
مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد، نهادینه کردن فرهنگ مصرف هر روزه صبحانه وآگاهی ازعوارض عدم صرف صبحانه، آشنایی بسیجیان با صبحانه‌های سالم و مقوی را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره بیان کرد.
وی درادامه افزود:استفاده از مواد سالم و مغذی، تزیین مناسب همراه با سادگی و پرهیز از تجملات، محور‌های مد نظر در تهیه صبحانه برای شرکت کننده گان در این جشنواه بود.
دهقانی درپایان خاطر نشان کرد: دراین جشنواره خواهران بسیجی به ارائه‌ی دستپخت‌های خود در زمینه‌ی غذای سالم و ساده پرداختند که این جشنواره مورد استقبال بسیاری از بسیجیان و خواهران غیر بسیجی قرار گرفت.
یاد آوری می‌گردد: این جشنواره که در پارک الاله‌های محله اسدآباد با حضور "پارسائیان" فرمانده حوزه سمیه برگزار شد وفضای شاد و مفرحی برای خواهران، کودکان و نونهالان بسیجی نیز رقم خورد.
ارسال نظرات