خبرهای داغ:
گزارش تصویری؛

برگزاری مسابقات تیراندازی عشایر بسیجی چهارمحال و بختیاری

این مسابقات با حضور بیش از ۵۰ نفر از تیراندازان خبره عشایری استان در محل میدان تیر منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۵۸۴۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج،  مسابقه تیراندازی مرحله استانی عشایر بسیجی استان چهارمحال و بختیاری با حضور بیش از ۵۰ نفر از تیراندازان خبره عشایری از ۵ حوزه بسیج عشایری استان (حوزه سردشت، حوزه دیناران، حوزه مشایخ، حوزه صمصامی و حوزه سودجان) در محل میدان تیر منطقه عمومی رحمتیه شهرکرد برگزار شد.

در این مسابقات، "محسن کریمی" فرمانده ناحیه عشایری استان با خیرمقدم در مراسم افتتاحیه به کلیه شرکت کنندگان و عشایر بسیجی، ضمن تبریک ایام نورانی دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر هدف از برگزاری این مسابقات را تقویت مودت و همدلی بیشتر بین اقوام و طوایف بختیاری استان و آن را یک رقابت دوستانه برای ایجاد وحدت و همدلی بیشتر عشایر دانست.

در ادامه عشایر بسیجی در میدان تیر حاضر شده و در ۵ خط آتش تیراندازی خود را اجرا کردند.

بعد از اجرای مسابقه تیراندازی نیز مراسم اختتامیه در نمازخانه ناحیه بسیج عشایری استان برگزار شد که در این مراسم ابتدا "حجت الاسلام حسینیان" مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید غدیر و اعلام خسته نباشید و خداقوت به شرکت کنندگان مطالبی را در خصوص لزوم بازخوانی و بازروایی واقعه ی غدیر در جامعه و تبیین آن به عنوان یک اتفاق بزرگ و عید اکمال دین و اتمام نعمت برای مسلمین دانستند.

وی افزود: بی بصیرتی مردم آن زمان و دنیاطلبی آنها و همچنین عدم انجام تکلیف توسط خواص جامعه آن دوران باعث وقوع فتنه سقیفه و ایجاد انحراف در مسیر اصلی دین شد.

حجت الاسلام حسینیان تصریح کرد: امروز هم باید از شرایط آن زمان درس عبرت گرفت و بر همگان واجب است پشت سر امام و ولی فقیه زمان حرکت کرده و تابع محض ایشان باشند تا بتوان جامعه اسلامی را به سمت اهداف و آرمانهایش سوق داد.

در پایان نیز به نفرات برتر هدایایی به رسم یاد بود اهداء شد.

 

ارسال نظرات