مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد درپی قتل عام مسلمانان میانمار:

قتل عام مسلمانان میانمار وحشیانه ترین و بی سابقه ترین عمل از عصر جاهلیت تا کنون است

دهقان: ماجرای قتل عام و نسل کشی مسلمانان توسط بودائیان افراطی میانمار ، دور از انسانیت است، اینان عجیب‌ترین و وحشیانه‌ترین عمل در حق انسانیتی را مرتکب می شوند که حتی در عصر جاهلیت نیز اتفاق نیفتاده است
کد خبر: ۸۹۱۵۹۵۸
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت:سکوت کشورهای اسلامی درباره نسل‌کشی وحشیانه مسلمانان میانمار شرم‌آور است که این امر اثبات نفوذ جدی تفکر صهیونیستی در حکومت‌های مرتجع عرب است.

وی با اشاره به اینکه سالیان سال است که مسلمانان میانمار را به وحشیانه‌ترین شکل ممکن از بین می‌روند، بحث مسلمان بودن را کنار بگذاریم این موضوع دور از انسانیت است که تصا ویری که مشاهده شد عجیب‌ ترین و وحشیانه‌ ترین کاری بود که حتی در عصر جاهلیت نیز اتفاق نیفتاده است.

جواد دهقانی ادامه داد: در تصاویر اجتماعی اگر مشکلی مشاهده شود همه سعی می‌کنند در زمینه حمایت از آن به‌ نوعی بسیج شوند پس نباید نسبت به این مهم نیز بی‌تفاوت باشیم.

این مسؤول تصریح کرد: در چنین شرایطی سازمان ملل و مجامع بین‌المللی به سادگی هر چه تمام‌ تر سکوت می‌کنند که جای سؤال و تعجب دارد.

جواد دهقانی همچنین به مسولان توصیه کرد: دولت جا دارد که با اقتدار بیشتری وارد شود و با محکوم کردن چنین حرکتی، سازمان ملل و مجامع بین‌المللی باید بیدار شوند ولی در چنین موقعیت حساس بین المللی حتی تذکر هم ندادند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه ثارالله یزد گفت: ایران کشوری مقتدر است و با اقتدار نسبت به این مسأله حساسیت خود را نشان خواهد داد و اجازه نمی‌دهد کسی وارد خاک کشور شود وبسیج سازندگی همیشه در صحنه می باشد.

وی افزود :گروه‌های جهادی سفیران کار و تلاش خالصانه در جامعه هستند این‌ها عاملین امر به‌معروف هستند، زیرا با گفتار، رفتار، فعالیت‌ها و برنامه‌هایشان مردم را به دین، اسلام، انقلاب، معنویت و به سوی احیاء ارزش‌های اسلامی و انقلابی دعوت می‌کنند.

وی اظهار امید واری کرد:  ان شاءالله حضوربسیج سازندگی و این جوانان زمینه‌های خوش‌ بینی و امیدواری در آن مناطق را فراهم می‌آورد.

همانگونه که طبق فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند: جوانانی که در مناطق روستایی و محروم حضور پیدا می‌کنند حصر‌ها و اختلافات طبقاتی رامی‌شکنند و باعث شور و شعف در جامعه می‌شوند.

ارسال نظرات