مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل :

29 باب مدرسه توسط خیرین استان در دست احداث است

دولت لطفی در مراسم کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه روستای گللی از توابع بخش کوراییم نیر، از در دست احداث بودن 29 مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز استان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۶۰۳۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل،مراسم کلنگ زنی مدرسه سه کلاسه روستای گللی از توابع بخش کوراییم با حضور مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

 

در این مراسم دولت لطفی مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل گفت: در حال حاضر 29 مدرسه خیری و مشارکتی با 147 کلاس درس توسط خیرین مدرسه ساز در دست احداث است که 17 باب از این مدارس امسال تحویل ناوگان آموزش و پرورش استان اردبیل داده می شود.

 

لطفی در ادامه به مدارس احداث شده در سطح استان هم اشاره کرد و افزود: تاکنون 356 باب مدرسه در قالب یک هزار و 410 کلاس درس با همت و تلاش خیرین مدرسه ساز در استان اردبیل احداث و تحویل آموزش و پرورش داده شده است.

 

دیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل در ادامه از استانداردسازی 81 باب مدرسه در شهرستان نیر خبر داد و گفت: 81 باب مدرسه در شهرستان نیر به تاسیسات حرارتی مدرن و استاندار تبدیل شده که برای اجرای آن 12 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 

وی در ادامه از خرید تجهیزات آموزشی برای مدارس شهرستان نیر هم خبر داد و گفت: تجهیزات آموزشی به مبلغ 3 میلیارد ریال برای مدارشهرستان نیر خریداری شده که درحال توزیع بین مدارس می باشند.

 

در این مراسم حجت الاسلام میکائیل مقدسی امام جمعه نیر هم پایه اول علم آموزشی و دانش را مدارس عنوان کرد و گفت: علم و دانش نور الهی است که پایه اول آن داشتن مدارس مناسب برای تحصیل است .

 

امام جمعه نیر درادامه وزارت آموزش و پرورش را مظلومترین وزارتخانه از بعد نظام حقوقی و دیگر موارد قلمداد کرد و گفت: با وجود این شرایط درعین حال شغل معلمی پرافتخارترین شغل محسوب می شود و مسئولان باید توجه اساسی و جدی به این وزارتخانه داشته باشند .

 

حجت الاسلام مقدسی درادامه به ثواب کارهای نیک اشاره کرد و گفت: انجام کارهای نیک و پسندیده مورد پذیرش خداوند متعال است و ثواب صد چندان برای آن درنظر گرفته است.

 

لازم به ذکر است مدرسه سه کلاسه روستای گللی توسط خیر مدرسه ساز تقی فرهادی از اهالی روستای گللی احداث خواهد شد.

 

منبع:نیریمیز

 

ارسال نظرات