خبرهای داغ:
سرپرست شهرداری تبریز خبر داد؛

تبریز میزبان جام بین المللی کاراته گرامیداشت شهدای مدافع حرم

سرپرست شهرداری تبریز از برگزاری جام بین المللی کاراته گرامیداشت شهدای مدافع حرم با حضور 9 کشور اسلامی خبر داد.
کد خبر: ۸۹۱۶۳۱۵
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، محمد حسین اسحقی با اعلام این خبر گفت: جام بین المللی کاراته شهرداری تبریز – ایران به میزبانی شهرداری تبریز به مناسبت گرامیداشت شهدای مدافع حرم روزهای بیست و سوم و بیست و چهارم شهریور ماه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور کاراته کارانی از 9 کشور اسلامی و همچنین بیش از 15 تیم از کشورمان در این مسابقات گفت: در این مسابقات علاوه بر حضور کاراته کاران مطرح کشورمان از استانهای مختلف، کاراته کارانی از کشورهای ترکیه، افغانستان، عراق، جمهوری آذربایجان، گرجستان، سوریه، یمن و لبنان حضور خواهند داشت.

سرپرست شهرداری تبریز افزود: جام بین المللی کاراته گرامیداشت شهدای مدافع حرم با میزبانی شهرداری تبریز و مشارکت سپاه پاسداران انقلاب، هئیت کاراته استان و فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران و همکاری سازمان ورزش شهرداری تبریز برگزار خواهد شد.

 محمد حسین اسحقی در پایان اظهار داشت: میزبانی از مسابقات بین المللی ورزشی و دعوت از تیم ها و ورزشکاران مطرح کشورهای اسلامی به تبریز، در راستای آمادگی تبریز برای میزبانی شایسته از رویداد بین المللی «تبریز2018» از رویکردهای اساسی شهرداری تبریز می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها