پیروزی دلچسب شهدای بابلسر مقابل استقلال اهواز

تیم شهدای بابلسر با ۴ امتیاز صدر جدول را از آن خود کرد
کد خبر: ۸۹۱۶۶۴۲
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ، در هفته دوم مسابقات لیگ دسته 2 فوتبال باشگاه های کشور ، عصر دیروز تیم شهدای بابلسر ، مهمان خود تیم استقلال اهواز را با نتیجه 2 بر 0 شکست داد و با ۴ امتیاز صدر جدول را از آن خود کرد.
تیم شهدا در این بازی که نبرد صابر میرقربانی با تیم سابقش بود با سیستم تهاجمی ۳-۳-۴ به میدان رفت و مزد بازی برتر خود را با کسب ۳ امتیاز شیرین گرفت.
استقلال اهواز در روزی که مربی پرتغالیش آلفردو کاسمیرو را به دلیل ممنوعیت استفاده از مربیان خارجی در لیگ دو بر روی نیمکت نداشت، چیزی جز نام بزرگ خود را به همراه نداشت.
اهوازی ها که در هفته نخست مقابل مهمان خود استقلال کاشان، ۲ بر صفر صاحب برتری شدند در موقع دفاع با سیستم پایه ۱-۵-۴ بازی می کردند و در موقع حملات پراکنده و نه چندان موثر به سیستم ۳-۳-۴ تغییر حالت می دادند.
در ۳۰ دقیقه نخست بازی دو تیم بیشتر به ارزیابی یکدیگر مشغول بودند ولی هر چه بازی به پایان نیمه اول بازی نزدیک می شد، فشار شاگردان صابر میرقربانی بر روی دروازه استقلال بیشتر می شد.
سرانجام تیم شهدا در دقیقه ۴۰ اولین گل بازی را به ثمر رساند. فرهاد شفایی توانست با ضربه سر زیبایی،  کرنر ارسالی وارد دروازه تیم اهوازی کرد.
با شروع نیمه دوم، استقلال اهواز در دقایق ابتدایی بازی رو به جلو را در دستور قرار داد اما بازیکنان این تیم کندتر و سنگین تر از آن بودند که بتوانند خطری جدی بر روی دروازه مجتبی فرهادی ایجاد کنند.
سرانجام تیر خلاص بازی را مجید هوتن هافبک چپ بابلسر بر پیکر تیم اهوازی زد. در دقیقه ۸۲ مجید  هوتن با نفوذ تند و تیز از جناح راست دفاع حریف به داخل محوطه جریمه رفت و با شوت سرکش، توپ را به تور دروازه استقلال اهواز رساند.
ترکیب اصلی بازیکنان شهدای بابلسر شامل در این بازی شامل مجتبی فرهادی، سیدجواد شفیعی، مجتبی نوروزی، محسن رحیمی، فرهاد شفایی، علی بزرگیان، اسماعیل صمدی، مجید هوتن، محمد ابوالحسنی و عارف اکبری بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها