رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:

عمده‌ترین مشکل فعلی روستا‌ها بحث مهاجرت روستائیان به شهر‌ها است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: عمده‌ترین مشکل فعلی روستا‌ها بحث مهاجرت روستائیان به شهر‌ها است که با کار فرهنگی و برنامه ریزی درست می‌توان جلوی آن را گرفت.
کد خبر: ۸۹۱۶۸۱۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان کوروش ساکی در نشست مشترک مسئولین سپاه با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به فعالیت‌های جهادی، جهاد سازندگی در اوایل انقلاب برای توسعه و آبادانی روستا‌ها با کمترین هزینه اظهار داشت: حضرت امام (ره) اینگونه اقدامات را یک کار الهی می‌دانست و با انجام این کار‌های جهادی و استفاده از پتانسیل‌های مردمی بود که ما شاهد توسعه و آبادانی روستا‌ها بودیم و امروز با ادغام جهاد سازندگی با مدیریت کشاورزی اینگونه کار‌ها کمتر صورت می‌گیرد و هم اکنون عمده‌ترین این فعالیت‌ها بر دوش قرارگاه سپاه و نیرو‌های بسیج جهادی نهاده شده است.


وی افزود: عمده‌ترین مشکل فعلی روستا‌ها بحث مهاجرت روستائیان به شهر‌ها است که با کار فرهنگی و برنامه ریزی درست می‌توان جلوی آن را گرفت.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: برای بهسازی و ساخت مراکز بهداشتی در روستا‌ها اقدامات خوبی صورت گرفته و قرارگاه سپاه می‌تواند در ساخت پروژه‌ها و احداث راه دسترسی و دیگر بستر‌های زیر ساختی به دانشگاه کمک کند.
 
 
انتهای پیام /z
ارسال نظرات