فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد:

نابودی تمام کشورهای اسلامی؛هدف کشورهای استعمارگر

به منظور حفظ آمادگی و انسجام بسیجیان ؛فراخوان بسیجیان حوزه والعادیات از ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۷۰۳۵
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزدسرهنگ حسین زارع کمالی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج روح الله یزد در این جلسه در واکنش به کشتار مسلمانان میانمار؛ گفت: امروز کشور‌های استعمارگر نقشه نابودی تمام کشور‌های اسلامی و مسلمانان را کشیده و هدفی جز تقسیم جهان اسلام و ایجاد جنگ‌های طایفه‌ای و داخلی ندارند.
وی افزود: هدف آن‌ها در خاورمیانه نیز نابودی محور مقاومت و حذف نیروی حزب الله از جنوب لبنان است تا اسرائیل برتری نظامی، سیاسی و اقتصادی منطقه را به دست آورد.
زارع کمالی تقسیم ایران به ۶ منطقه قومی و اقلیمی را از دیگر اهداف دشمنان عنوان کرد و گفت: رژیم صهیونیستی همواره از شکل‌گیری هلال شیعی در منطقه و بر هم خوردن امنیت اسرائیل هراس داشته و این در اظهارات آن‌هانمایاناست، امابه لطف خداوندودرایت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی) تمام توطئه‌های آنهانقش برآب شده وبراساس سخنان رهبرمقاومت لبنان؛ سید حسن نصرالله زمان شکست‌های پی در پی آن‌ها و پیروزی‌های متوالی حزب الله فرا رسیده است.
وی کشتارمردم میانماررانسل‌کشی مسلمانان توصیف کرد و افزود: تاکنون ارتش میانمار بیش از ۱۳ هزار نفر را به قتل رسانده و بیش از ۳۰۰ هزار نفر از آنان را آواره کرده است و این در حالی است که تمام سازمان‌های بین‌المللی در سکوت مطلق فرو رفته‌اند.
ارسال نظرات