راه‌اندازی انجمن خیران قرآنی شهرستان جویبار

کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جویبار با اشاره به اینکه 30 مرکز قرآنی شامل 8 موسسه قرآنی و 22 خانه قرآنی در جویبار فعال هستند، گفت: 130 مربی و 6 ممتحن در شهرستان جویبار فعال هستند.
کد خبر: ۸۹۱۷۰۷۵
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سید‌موسی جعفری با بیان اینکه دو کلاس تربیت کادر متخصص در شهرستان جویبار در حال برگزاری است، افزود: همکاری مشترک و تفاهم‌نامه اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جویبار با ناحیه مقاومت بسیج، آموزش و پرورش و کمیته امداد انجام و انجمن خیران قرآنی شهرستان جویبار نیز راه‌اندازی شده است.

سیدموسی جعفری از حمایت ضعیف بخش مهمی از ادارات و نهاد‌های شهرستان جویبار از فعالیت‌های قرآنی خبر داد و خاطر نشان کرد: انتظار داریم تا حمایت ویژه و قوی از فعالیت‌های قرآنی انجام شود.

کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جویبار با اشاره به اینکه طرح‌های مصباح‌الهدی و نور‌الهدی به عنوان طرح ابتکاری استان مازندران است و طرحی مؤثر برای درک مفاهیم قرآن است و با توجه به طولانی بودن این طرح به مدت 3 سال شاهد اثرگذاری بیشتر آن هستیم.

جعفری، خواستار تأمین و تکمیل منابع آموزشی طرح‌های مصباح‌الهدی و نور‌الهدی شد و افزود: 6 کلاس مصباح‌الهدی و 2 کلاس نور‌الهدی در جویبار فعال است و این کلاس‌ها از نظر اخلاقی، دینی و فرهنگی مورد رضایت والدین است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها