مربی تیم شاهین ازنا درگفت و گو باخبرگزاری بسیج :

عدم حمایت از باشگاه پر افتخار شاهین شهرستان ازنا

مربی تیم شاهین گفت: تاکنون هیچگونه حمایتی از این باشگاه نشده است؛ حتی دریغ از یک پیام تبریک که باعث دلگرمی و انگیزه بازیکنان نونهالان شاهین گردد.
کد خبر: ۸۹۱۷۲۶۶
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
سید حسین حسینی درگفت و گو باخبرنگار خبرگزاری بسیج با بیان اینکه درحالی که باشگاه شاهین توانسته دوسال پیاپی و برای اولین بار در تاریخ فوتبال و فوتسال ازنا عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال نونهالان لرستان را از آن خود نماید وهمچنین جواز حضور در مسابقات کشوری را از آن خود کند اظهار داشت: اکنون بعنوان نماینده لرستان در مرحله اول مسابقات کشوری خوب بدرخشد و با اقتدار به مرحله نهایی و جمع ۸ تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند، اما مورد بی مهری و کم لطفی مسئولان شهر و اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال شهرمان قرار گرفته است.


وی افزود: تاکنون هیچگونه حمایتی از این باشگاه نشده است؛ حتی دریغ از یک پیام تبریک که باعث دلگرمی و انگیزه بازیکنان نونهالان شاهین گردد.



حسینی گفت:گرچه مجموعه باشگاه شاهین منتظر پیام تبریک هیچکس نیست و مانند سال‌های گذشته باتوکل به خدا و غیرت بازیکنان خود بصورت منظم به تمرینات خود ادامه داده و روی پای خود خواهد ایستاد و به راه خود ادامه خواهد داد. اما بی شک این عدم توجه و بی مهری‌ها و بی تفاوتی نسبت به این افتخارات بزرگ باعث دلسردی و دلزدگی و عدم انگیزه ورزشکاران در هررشته ورزشی مخصوصا ورزش قهرمانی خواهد شد و نتیجه عکس در پی خواهد داشت.



وی تصریح کرد: امیدواریم روزی برسد که ورزش، سلامت، او قات فراغت و آینده فرزندان این دیار هم مثل سیاست بعنوان دغدغه اصلی مسئولان شهرمان باشد و صرفا در حد شعار نباشد.



مربی تیم شاهین ازنا خاطر نشان کرد: ازمدیریت محترم شرکت صنایع فروآلیاژ و شورای محترم اسلامی شهرستان که باشگاه شاهین راتن‌ها نگذاشتند و از نونهالان و آینده سازان ورزش شهرمان حمایت کردند تشکر و قدردانی می‌نماییم و امیدواریم اینگونه حمایت‌ها و اهمیت دادن به نسل جوان الگویی برای دیگر ارگان‌ها و کارخانجات و ادارات درسطح شهرستان گردد.


درپایان از مجموعه طلایی پوشان عزیز شاهین و خانواده‌های محترم آن‌ها که در طول این سال‌ها بی چشم داشت و صرفا برای اوقات فراغت فرزندان خود هزینه کردند و از فرزندان خود حمایت کردند و باعث شدند که به این جایگاه مهم دست پیداکنیم کمال تشکر و سپاس را داریم.
 

لازم به ذکر است که بازیکنان شاهین به وعده و وظیفه خود که موفقیت و سربلندی فوتسال ازنا بود عمل کردند و نام شهرستان ازنا را در فوتسال کشور زنده کردند و پرچم آن را بالا نگه داشتند، حالا نوبت مسئولان شهرستان و دلسوزان ورزش است که دست به دست هم بدهیم و باحمایت خود از این عزیزان و ورزشکاران، ورزش فوتسال ازنا را به جایگاه واقعی خود در سطح کشور برسانیم.
 
 
انتهای خبر/Z
ارسال نظرات