در جشنواره مالک اشتر بسیج کوهرنگ عنوان شد:

شهید حججی مصداقی از مالک اشتر زمان است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کوهرنگ، شهیدمحسن حججی را مصداق مالک اشتر زمان دانست که در راه دفاع از حریم اهلبیت علیهم السلام از سر و جان خویش گذشت.
کد خبر: ۸۹۱۷۳۳۴
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  اولین جشنواره مالک اشتر شهرستانی در ناحیه مقاومت بسیج کوهرنگ برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدارکرم نظری، فرمانده سپاه کوهرنگ، ضمن تقدیر از زحمات آحاد بسیجیان در پیشبرد اهداف بسیج ، سپاه را یک نهادپیش رونده دانست.

حجت الاسلام والمسلمین صادق نیکنام، مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه کوهرنگ نیز در این جشنواره، جایگاه مالک اشتر در نزد امام علی(علیه السلام ) را همان جایگاه این امام همام در نزد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم دانست.

حجت الاسلام نیکنام، در ادامه صفات مالک اشتر را در کلام امام علی (علیه السلام)، شجاعت و زهد و تقوا و علم عنوان کرد.

وی، گفت: دوران امروز دوره ای است که مالک ها و عمارهای زیادی وجود دارد؛ اما مالک ماندن سخت است.

این مقام مسئول، شهیدمحسن حججی را مصداق مالک اشتر زمان دانست که در راه دفاع از حریم اهلبیت علیهم السلام از سر و جان خویش گذشت.

وی، در ادامه هدف از این جشنواره را تقدیر از مالک های زمان در عرصه بسیج دانست و تصریح کرد: در راه مالک ماندن فقط منتسب بودن به کسی نیست؛ نه ازولی جلوتر و نه از ولی عقب تر نبایدباشیم؛ بلکه همپای مولا و ولی باید حرکت کنیم .

در این جشنواره که با حوزه سرهنگ پاسدار داریوش قاسمپور، مسئول اشراف فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام برگزار گردید، از نفرات برتر ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهرنگ تجلیل شد.

ارسال نظرات