جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج):

رشد و شکوفایی ورزش بسیج مستلزم داشتن ارتباط مردمی و هماهنگی ارکان اصلی ورزش در کشور است

رشد و شکوفایی ورزش بسیج نیازمند اهداف راهبردی بر اساس سند چشم‌انداز بیست ساله کشور که حمایت جدی مسؤلان امر و تلاش مستمر در این حوزه را می‌طلبد که مستلزم داشتن ارتباط مردمی و هماهنگی ارکان اصلی ورزش در کشور است.
کد خبر: ۸۹۱۷۴۲۵
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) در افتتاحیه نهمین المپیاد ورزشی کشور در زنجان گفت: استان زنجان برای سومین سال میزبان المپیاد ورزشی بسیج کشور  است

رضا حسینی افزود:رکن اصلی پیشرفت ورزش بسیج، نیازمند ایجاد ارتباط منطقی و هماهنگی با ارکان اصلی ورزش می باشد.

وی اظهار داشت: شناسایی افراد مستعد، کمک به رشد و شکوفایی استعدادها و ترویج فعالیت‌های تیمی از جمله اهداف برگزاری این مسابقات می باشد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) تصریح کرد: اهمیت دادن به جنبه خویشتن‌داری، احترام به یکدیگر و اهمیت کار تیمی از دیگر اهداف برگزاری این المپیاد است.

رضا حسینی خاطر نشان ساخت: رشد و شکوفایی ورزش بسیج نیازمند اهداف راهبردی بر اساس سند چشم‌انداز بیست ساله کشور که حمایت جدی مسؤلان امر و تلاش مستمر در این حوزه را می‌طلبد که مستلزم داشتن ارتباط مردمی و هماهنگی ارکان اصلی ورزش در کشور است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) گفت: المپیاد پایگاه‌های استعدادیابی بسیج کشور با هدفی  از جمله بسترسازی، ارتقای فضایل اخلاقی و فرهنگی، توجه به منش پهلوانی در بین نوجوانان ورزشکار، بروز و شکوفایی استعدادهای ورزشی نهفته در نوجوانان، شناسایی افراد مستعد جهت معرفی به لیگ‌ها و فدارسیون‌ها ورزشی اشاره کرد.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: با برگزاری این مسابقات اهمیت تلاش تیمی و فردی در بین نوجوانان و جوانان  نهادینه می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار