در قالب طرح تابستانه جوانه های صالحین توسط حوزه حضرت معصومه «س» صورت گرفت؛

اعزام گروه های جهادی فرهنگی به 3 روستای قرچک

خبرگزاری بسیج: حوزه حضرت معصومه «س» ناحیه قرچک، کلاسهای طرح جوانه های صالحین تابستان امسال را به صورت اردوی جهادی و اعزام گروه جهادی فرهنگی شهیده رقیه رضایی این حوزه به سه روستای محمد آباد، ولی آباد و امین آباد قرچک برگزار کرد.
کد خبر: ۸۹۱۷۵۸۳
|
۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۱

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج؛ در طول تابستان مربیان زبده و آزموده ای برای برگزاری کلاسهای هنری، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و قرآنی با شعار:« نشاط و تعالی با محوریت اقتصاد مقاومتی» ، به روستاهای تابعه قرچک اعزام شده و به صورت کاملا رایگان اقدام به برگزاری طرح جوانه های صالحین کردند.

بر اساس این گزارش؛ در طول تابستان اردوهای زیارتی و تفریحی، نمایش تئاتر و برنامه های مهیج دیگری به صورت رایگان برای بسیجیان نوجوان و نونهال شرکت کننده در این طرح برگزار شده بود.

در آستانه بازگشایی مدارس و به رسم هر سال، صبح امروز آیین اختتامیه طرح تابستانی جوانه های صالحین در محل مسجد صاحب الزمان «عج» روستای روستای محمد آباد برگزار شد.

در این مراسم ابتدا گروه سرود و تئاتر «که این دو گروه ،خود  حاصل  طرح جوانه های صالحین و به همت مربیان سخت کوش و اتش به اختیار ،در  طول تابستان تشکیل شده بود» به اجرای سرود و نمایش بسیار جالب و درخور توجه  پرداختند.

در ادامه استاد رهگشا به بیان مسائل و احکام مناسب نوجوانان و نونهالان پرداخته و  طی  مسابقاتی به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

 در خاتمه از برترین های شرکت کننده در این طرح و سرگروههای برتر حلقات ویژه نوجوان تجلیل به عمل آمد

خبر: فاطمه خانی

ارسال نظرات