معاون وزیر کشور در اردبیل:

۳۰ استاندار استان‌های کشور از افراد باتجربه و توانمند هستند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور گفت: در حال حاضر ۳۰ استاندار استان‌های کشور از افراد باتجربه و توانمند هستند.
کد خبر: ۸۹۱۷۷۴۲
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، جواد ناصریان در جلسه کارگروه منطقه سه استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی، اردبیل، زنجان و کردستان که در استانداری اردبیل برگزار شد اظهار داشت: باید منابع مالی در استان‌ها مدیریت شود تا بتوانیم حداکثر کارایی را با هزینه‌کرد این منابع شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه دولت با محدودیت منابع مالی و اعتباری روبه‌روست، گفت: با وجود محدودیت‌های مالی و اعتباری شاهد تلاش هر چه بیشتر دولت برای اجرایی و عملیاتی کردن پروژه‌ها و طرح‌ها در حوزه‌های مختلف بوده که در این زمین اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور با اشاره به معوقات حقوق و پاداش کارمندان بیان کرد: بسیاری از مشکلات و معوقات پرداخت حقوق و پاداش در این دولت حل شده است.

ناصریان در مورد برخی اظهارات در مورد ملی شدن اعتبارات هزینه‌ای استان‌ها تصریح کرد:‌ مخالف ملی شدن اعتبارات هزینه‌ای استان‌ها به دلیل تاثیرپذیری از سیاست چانه‌زنی هستم.

وی با بیان اینکه عمده منابع مالی دولت صرف پرداخت یارانه می‌شود، افزود: با بهره‌گیری مناسب و شایسته از این منابع می‌توان بسیار از مشکلات موجود در کشور را برطرف کرده و زمینه‌ساز رفع دغدغه‌های مردم به ویژه در حوزه اشتغال شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر کشور با بیان اینکه 2 هزار و 790 پست سازمانی از استانداری‌ها منتزع و به سازمان برنامه و بودجه منتقل شده‌اند گفت: بدنه دولت از مدیران باتجربه متخصص و کارآمد است تا دولت بتواند از بحران و مشکلات کشور عبور کند و در حال حاضر 30 استاندار استان‌های کشور از افراد باتجربه و توانمند هستند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات