سردار فضلی در جلسه قرارگاه راهیان دانش آموزی استان البرز:

ایمنی مسافران راهیان نور با جدیت پیگیری می شود

البرز در 12 مهر میزبان مراسم افتتاح اردوهای راهیان نور کشوری با حضور مسئولین لشکری و کشوری خواهد بود .
کد خبر: ۸۹۱۷۷۷۶
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، فرمانده قرارگاه راهیان دانش آموزی و معاون رئیس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه قرارگاه راهیان نور دانش آموزی امام حسن عسکری (ع) استان البرز با اشاره به اینکه 12مهر ماه سال جاری نخستین اردوی راهیان نور دانش‌آموزی به میزبانی استان البرز برگزار می شود گفت : سپاه و بسیج تمام تلاش خود را با استفاده از تمام ظرفیت ها برای برقراری ایمنی این اردوها به کار خواهد برد .

ایمنی مسافران راهیان نور با جدیت پیگیری می شود

ایشان افزود : همه ی استانداردها از سال 89 تامین شده است و اگر پلیس خودرویی را تایید نکند ما به هیچ عنوان اجازه انتقال دانش آموزان را با آن خودرو نمیدهیم .

این مسئول با اشاره به اینکه در این اردو ۲۸۰ دانش‌آموز دختر از استان البرز اعزام می‌شوند، بیان کرد: این اعزام به مناطق شمال غرب کشور انجام می‌شود.

سردار فضلی در ادامه به اعزام دانش‌آموزان به مناطق جنوب کشور اشاره کرد و گفت: پس از پایان اردوی دانش آموزان دختر، اعزام به مناطق جنوب کشور آغاز می‎شود.

این مسئول با بیان اینکه در مرداد ماه سال جاری اردوی طرح ولایت با هدف تربیت فرمانده پایگاه‌های بسیج دانش‌آموزی برگزار شد، ابرازکرد: دو گروه خواهر و برادر در این اردو شرکت کردند .

فرمانده قرارگاه راهیان دانش آموزی  با اشاره به اینکه این اردو به مدت پنج روز در اردوگاه طه برگزار شد، گفت: در این مدت کلاس‌های فضای مجازی، اخلاقی، روان‌شناسی، مشاوره و تاریخ تمدن برگزار شد.

 

خبرگزاری بسیج استان البرز

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار