خبرهای داغ:
یادداشت؛

فرجام داعش در انتهای مسیر نابودی

برخی از کارشناسان نظامی و امنیتی پایان کار تروریست های داعش در سوریه را هفت سال پیش بینی می کردند.
کد خبر: ۸۹۱۷۸۳۲
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،

سال 2010 که آغاز بحران تروریستی این کشور کوچک بزرگ و جنگ داخلی همراه با پوشش اعتراضات اجتماعی و تبعیض قومیتی که با حمایت های بی چون و چرای غرب و همپیمانان مرتجع منطقه ای و برخی حکومت های غرب گرای و بازیگر در پازل صهیونیستی شروع شده بود.

پس از نزدیک به 7 سال با از بین بردن بسیاری از زیرساخت های اساسی و زیربنایی سوریه، این متحد اصلی جبهه مقاومت، همراه شد لکن با انسجام بسیاری از گروه ها و جریانات فکری و سیاسی در داخل و خارج همراه شد که می تواند موتور محرکه رشد فکری،سیاسی،اجتماعی و حتی اقتصادی باشد و فرهنگ با هم زیستن را بدون اینکه اجازه ای به دخالت دیگر کشورها بدهند را داشته باشند برای هرکشوری یک انقلاب فکری لازم است تا زیربنایی بشود برای تغییرات در باورهای ملی و فراملی تا بتواند هم امنیت ملی شان را تامین کند و حتی تا قرن ها امنیت منطقه ای و بین المللی شان را نیز بیمه نماید.

کشوری که تروریست ها تا 300 متری کاخ ریاست جمهوری اش آمده بودند و به زعم طراحان النصره و داعش در حال سقوط بود، در حال تبدیل شدن به کشور قدرتمند است.

   گروهک تروریستی داعش که با هدف تسلط بر منطقه و حتی جهان اسلام و با نیات شوم خلافت ؟ و تکمیل اضلاع مثلث صهیونیسم آمریکایی بر مسیر پیشرفت جهان اسلام-تشیع-جبهه مقاومت اثر سلفی-تکفیری بگذارد و اهل تسنن را بر اهل تشیع بشوراند و از طرف دیگر حلقه محاصره جغرافیایی رژیم صهیونیستی را بشکند در حال نابودی است.

   داعشی که می خواست با نشان دادن چهره خشن از اسلام، نفی تعقل، مخدوش کردن وجهه جهاد در اسلام و تبدیل آن به نسخه آمریکایی، مشغول کردن مسلمانان بر خود و کوبیدن بر تبل تفرقه و ... اهداف فکری و اجتماعی اش را در منطقه بگستراند، خود در حال کوچک شدن و از بین رفتن است.

   پیشرفت و تعالی در اسلام با بکارگیری عقل اسلامی برای سعادتمندی بشر از اهداف اسلام است و این ظرفیت در ایران شیعی و جبهه مقاومت ایجاد شده و در حال جلو رفتن و توسعه است و مسیر عقلانیت اسلامی خمینی کبیر و جایگاه رفیع امامت و ولایت با این دسیسه ها از بین رفتنی نیست.

   داعش و گروه های سلفی و تکفیری که روزی برای زدن برج های ترقی و پیشرفت همه جانبه جبهه مقاومت در حال جنایت بود، اینک برجک جهل خودش توسط رزمندگان جبهه مقاومت زده می شود و نفس های آخر داعش شباهت زیادی به اضمحلال منافقین دهه60 در داخل ایران دارد و هر گروهی که در پازل دشمن بازی کند روزی بازی خواهد خورد و به اذن الهی چند ماهی به پایان تاریخ داعش و تکفیر نمانده است.

 رزمندگان با بصیر جبهه مقاومت در حال کوبیدن آخرین میخ ها بر پیکر طرح شکست خورده داعش هستند مدافعان حرمی که با درک بموقع و ولایی خود جهاد واقعی را کردند و عزت و سربلندی را با دادن سرهای خود به ایران اسلامی و امنیت را برای کل بشریت به ارمغان آوردند؛

    «وَ الَّذِينَ آمَنُوا وَ هاجَرُوا وَ جاهَدُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَ الَّذِينَ آوَوْا وَ نَصَرُوا أُولئِكَ هُمُ الْمُؤْمِنُونَ حَقًّا لَهُمْ مَغْفِرَةٌ وَ رِزْقٌ كَرِيمٌ»

   و كسانى كه ايمان آورده و هجرت كردند و در راه خدا جهاد و كسانى كه پناه دادند و يارى كردند، همانان مؤمنان واقعى‌اند. براى آنان آمرزش و روزى شايسته و كريمانه‌اى است.

علی مسعودی

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها