نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی:

ثبات و امنیت کشور را مدیون نقش آفرینی نیرو‌های مسلح هستیم

نماینده دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: ما همه چیزمان را مدیون فداکاری نیرو‌های مسلح و نیرو‌های نظامی و سپاه هستیم و امنیت در حال حاضر را ثمره جان شهدا و زحمت‌های این اشخاص میدانیم انشاالله ما هم بتوانیم راه آن‌ها را ادامه دهیم.
کد خبر: ۸۹۱۷۸۳۶
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ مجید کیانپور در مراسم معارفه فرمانده سپاه شهرستان ازنا ضمن تبریک فرمانده جدید اظهار داشت: ما همه چیزمان را مدیون فداکاری نیرو‌های مسلح و نیرو‌های نظامی و سپاه هستیم و امنیت در حال حاضر را ثمره جان شهدا و زحمت‌های این اشخاص میدانیم انشاالله ما هم بتوانیم راه آن‌ها را ادامه دهیم.


وی افزود: من قبل از اینکه مدیر باشم سعی کردم یک بسیجی باشم و حرفی بزنم که با حداقل‌هایی که هست حامی نظام اسلامی باشم.


کیانپور خاطر نشان کرد: وقتی کشور ما سپاه با موشک‌های خود داعش در سوریه را نقطه زنی کرد، احساس غرور و شادی را در چهره هر ایرانی می‌توانستید ببینید و اگر ما به این سعادت و اقتدار ملی رسیدیم به پشتوانه آبروی همین عزیزان است همانطور که در فضای مجازی عکس پروفالیل اکثریت تصویر سردار سلیمانی است.


نماینده دورود و ازنا عنوان کرد: سپاه در هر عرصه‌ای ورود کرده مقتدرانه بوده و در تمام پروژه‌های زیرساختی و عمرانی که از حیطه بخش خصوصی خارج بوده سپاه با اقتدار آن را به نحوه احسنت انجام داده و کشور را به خودکفایی رسانده است.

وی گفت: پروژه احداث جاده ازنا شازند با پیگیری بنده مطالبات خود را خواهد داشت و هرچه زودتر به ثمر خواهد رسید.

وی با بیان اینکه جاده قطعا به اتمام خواهد رسید، ولی این مطلب را باید نهادینه کرد که بیش از ۷۰ درصد تصادفات رانندگی ناشی از خطای انسانی می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه مطالبه احداث این جاده به حق است و باید به سمت و سویی سوق داده شود که این کار به سرعت پیش برود و در پایان کار و دوره گزارش عامه پسندی را داشته باشد.
 
انتهای خبر/Z
ارسال نظرات