تغییر در مدیریت بنیاد مسکن شهرستان دلفان / حل مشکلات مسکن روستائیان اقدامات جهادی و تلاش مضاعف می‌طلبد

طی مراسمی با حضور مسعود رضایی، مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان و هیئت همراه در محل فرمانداری زرین جویی تودیع و الفتی به عنوان رئیس بنیاد مسکن شهرستان معرفی شد.
کد خبر: ۸۹۱۷۹۲۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، طی مراسمی با حضور مسعود رضایی، مدیرکل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لرستان و هیئت همراه در محل فرمانداری زرین جویی تودیع و الفتی به عنوان رئیس بنیاد مسکن شهرستان معرفی شد.
در این مراسم جعفر طولابی فرمانداردلفان ضمن خیر مقدم و تشکر از زحمات مهندس زرین جویی و آرزویی موفقیت برای مهندس الفتی مطالبی را در خصوص وظایف حساس و مهم اداره بنیاد مسکن در رابطه با تامین مسکن و اجرای طرح‌های هادی و بهسازی در روستا‌ها بیان کرد.

وی افزود: با توجه به بافت شهرستان و تعداد بالای روستا‌ها حل مشکلات مسکن روستائیان اقدامات جهادی و تلاش مضاعف را می‌طلبد.

طولابی ادامه تصریح کرد: در راستای پایلوت اقتصادی و اجتماعی شمردن این شهرستان مقدمات کار فراهم شده و در آینده شاهد اقدامات ارزشمندی در سطح شهرستان هستیم.

فرماندار دلفان با توجه به محرومیت شهرستان خواستار توجه ویژه مسئولین استانی در این راستا شد و اظهار داشت: با توجه به بومی بودن مهندس الفتی امیدوارم شناخت وی از شهرستان منشاء خدمات ارزشمندی در حوزه تامین مسکن، بهسازی و اجرای طرح‌های هادی و خدمات رسانی به روستائیان شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات