خبرهای داغ:
مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه:

باید قهرمان عفاف و حجاب در عرصه‌ ورزش باشیم

مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه گفت: باید قهرمان عفاف و حجاب و پیروی از حضرت زهرا (س) در عرصه‌های ورزشی باشیم.
کد خبر: ۸۹۱۷۹۷۱
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

باید قهرمان عفاف و حجاب در عرصه‌های ورزشی باشیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام کاظم زنگنه امروز در آئین اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی «شمیم خانواده» در همدان، با اشاره به اهداف جشنواره اظهار داشت: هر شیء در عالم چهار علت دارد و جهان دارای چهار علت از قبیل علت مادی، صوری، فاعلی و غایی است.

وی گفت: سازمان فرهنگی خانواده سپاه بر اساس قرآن و کلام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و فرمانده کل سپاه برنامه خود را برای اینکه بتواند این خانواده بزرگ و این خانواده با شرف و با عزت سپاه را آن طور که هست معرفی کند، برنامه‌های خود را پیگیری می‌کند.

مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه ابراز داشت: با توجه به اهداف و برنامه‌ها، سپاه ناگزیر است جشنواره‌هایی را برای این رسالت برگزار کند که اولین جشنواره ما جشنواره «قرآن و عترت» است که برای هفتمین سال، امسال در کنار مرقد مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: این دومین جشنواره فرهنگی ورزشی است که از سال گذشته که اولین دوره آن در اصفهان برگزار شد تاکنون 400 نفر ورزشکار به جمع ما اضافه شده است.

*برگزاری جشنواره سایبری و جنگ نرم سپاه

زنگنه با بیان اینکه باید قهرمان عفاف و حجاب در عرصه‌های ورزشی باشیم، خطاب به بانوان ورزشکار گفت: در محیط های ورزشی قهرمان حجاب و پیروی از حضرت زینب کبری(س) و مادرش حضرت زهرای مرضیه(س) باشید.

وی در ادامه سخنانش تصریح کرد: به زودی برای فرزندان ذکور پاسداران نیز جشنواره فرهنگی ورزشی خواهیم داشت.

مسئول سازمان فرهنگی خانواده سپاه تصریح کرد: یک جشنواره سایبری و جنگ نرم نیز در آینده خواهیم داشت چراکه در میان شما دختران، همسران و فرزندان ذکور با دخترانی روبرو می‌شویم که نخبه هستند و می‌توانند افسران جنگ نرم باشند.

وی در ادامه گفت: زیربنای ارزش‌ها این است که اگر زیرساخت  ورزش ما دینی شود نردبان تکامل به سوی حق و فضیلت می‌رود.

زنگنه در پایان سخنانش با بیان اینکه شما فرزندان پاسدارانی هستید که امام(ره) فرمود «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود»، خاطرنشان کرد: صمیمانه از شما فرزندان پاسداران تشکر می‌کنم که در این جشنواره با تقوا و اخلاص خودنمایی کردید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات