نایب رئیس هیئت تیراندازی سیستان و بلوچستان:

بانوان تیرانداز سیستان و بلوچستان موفق به کسب ۳ نشان کشوری شدند

نایب رئیس هیئت تیراندازی سیستان و بلوچستان گفت: بانوان تیرانداز سیستان و بلوچستان در رقابت‌های تیراندازی کارکنان سپاه موفق به کسب سه مدال شدند
کد خبر: ۸۹۱۸۲۶۳
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
صفورا کرمانی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از سیستان و بلوچستان اظهار کرد: مرحله دوم مسابقات تیراندازی کارکنان سپاه با عنوان دومین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم با حضور تیم‌ها و شرکت کنندگان کشور در نیشابور برگزار شد و تیم استان نیز به این رقابت‌ها اعزام شد.

نایب رئیس هیئت تیراندازی سیستان و بلوچستان افزود: در پایان مرحله رده سنی بزرگسالان رشته تفنگ بادی عصمت کرمانی از استان موفق شد بالاتر از رقبای قدر خود بر سکوی نخست این رشته بایستد و در رده سنی نوجوانان این رشته خدیجه خمری نایب قهرمان شد.

وی ادامه داد: در روز دوم مسابقات تپانچه زن‌ها با یکدیگر رقابت کردند که در پایان ریحانه شهری توانست سکوی سوم مسابقات را به نام خود ثبت کند.

کرمانی بیان کرد: مرحله دوم جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم ویژه خانواده و کارکنان سپاه پاسداران از ۲۱ تا ۲۴ شهریور در شش رشته ورزشی به میزبانی همدان برگزار شد و نتیجه آن کسب سه مدال طلا، نقره و برنز برای استان بود در حالی که بانوان سیستان و بلوچستان مرحله اول رقابت‌ها را با تصاحب سه سکوی اول تا سوم رده سنی بزرگسالان، رتبه اول تیمی، دومی تپانچه به پایان رسانده بودند.
ارسال نظرات