گردان بيت‌المقدس بسيج رودبنه و ناصركياده به مدت 24ساعت فراخوان شد

گردان بيت‌المقدس بسيج رودبنه و ناصركياده به مدت 24ساعت در مسجد جامع پايين محله رودبنه فراخوان شد.
کد خبر: ۸۹۱۸۶۹۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷


به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، باهدف حفظ انسجام و ارتقای روحیه و توان نظامی بسیجیان، برنامه فراخوانی گردان بیت‌المقدس بسیج رودبنه وناصر کیاده در مسجد جامع پاین محله رودبنه برگزار شد. 

فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان خبر داد: آموزش تخصصی سلاح سازمانی، حفظ انسجام سازمانی و ایجاد آمادگی رزمی بسیجیان، تمرین فراخوانی یگانی و فعالیت‌های گروهی از اهداف و منظورهای این برنامه بود.

در این فراخوان نیروهای بسیجی نماز مغرب وعشا را به امامت حجت اسلام والمسلمین یوسف عابدین‌پور امام جماعت مسجد جامع پاین محله رودبنه برگزار نمودند.

در ادامه بعد از اقامه‌ی نماز حجت اسلام والمسلمین نوروزی در نشست سیاسی روشنگری بسیج، با موضوع دشمن شناسی استکبار ستیزی به ایراد سخنرانی پر داخت و همچنین وی بابیان اینکه دشمن از انسجام، اقتدار و ایثار و همچنین فرهنگ شهادت طلبی ما وحشت دارد و این خون شهدا بخصوص شهدای مدافع حرم این امنیت را برای کشور به ارمغان آورده‌اند.

وی بیان کرد: رهبر انقلاب در نخستین سال دولت یازدهم صراحتاً تاکید کردند که: «... من به این گفتگوها خوشبین نیستم. چرا؟ چون تجربه‌های گذشته‌ ما نشان می‌دهد که گفتگو در منطق حضرات آمریکایی به این معنی نیست که بنشینیم تا به یک راه حل منطقی دست پیدا کنیم - منظورشان از گفتگو این نیست - منظورشان از گفتگو این است که بنشینیم حرف بزنیم تا شما نظر ما را قبول کنید! هدف، از اول اعلام شده است؛ باید نظر طرف مقابل قبول شود. لذا ما همیشه اعلام کردیم و گفتیم که این، گفتگو نیست؛ این، تحمیل است و ایران زیر بار تحمیل نمی‌رود. من به این اظهارات خوشبین نیستم، اما مخالفت هم ندارم».

ارسال نظرات