مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان:

مطالبات بازنشستگان اداره کل منابع طبیعی استان زنجان پیگیری می‌شود

موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان باشاغلین توسط دولت و توجه به وضعیت معیشت بازنشستگان پیگیری می شود.
کد خبر: ۸۹۱۸۷۰۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان در نشست با بازنشستگان و پیشکسوتان این دستگاه ضمن گرامیداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان افزود: اداره کل منابع طبیعی استان زنجان در نظر دارد تا از تجارب بازنشستگان در حوزه‌های متعدد به ویژه فنی جهت پیشبرد اهداف این دستگاه بهره کافی را ببرد.

دکتر خلیل آقاجانلو با اشاره به گام‌های مثلت برداشته شده جهت تشکیل کانون بازنشستگی اداره کل منابع طبیعی استان و اقدمات مربوط به ثبت آن افزود: امیدوارم این مهم گامی در راستای تکریم زحمات 30 ساله بازنشستگان و بهره‌مندی از تجارب و اندوخته‌های گرانسنگ آنان باشد.

 این مقام مسئول ضمن تاکید بر لزوم پیگیری مطالبات بازنشستگان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان از بازنشستگان خواست تا برای پیگیری مطالبات خود در مراسمات و جلسات ویژه‌ای که این عزیزان دعوت میشوند حضوری فعال و پررنگ داشته باشند.

همچنین  مسئول کانون بازنشستگان اداره کل منابع طبیعی استان زنجان با اشاره به فعالیت 10 ماهه این کانون به همت مسئولان امر از صندوق بازنشستگان و مدیریت خانه مهر استان گفت: موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان باشاغلین توسط دولت و توجه به وضعیت معیشت بازنشستگان پیگیری می شود.

تقی سالک افزود: کانون بازنشستگان استان زنجان در تلاش است تا خدماتی را به فرزندان اعضا ارائه دهد.

محمد متولی، بازنشسته سال 79 اداره کل منابع طبیعی استان زنجان نیز در این نشست خواستار پیگیری مطالبات بازنشستگان شد و گفت: معتقدیم با پیگیری تمامی اعضای کانون بازنشستگان می‌توانیم کلیه حقوقمان را پیگیری نماییم.

محمدعلی محمودی، عضو کانون بازنشستگان اداره کل منابع طبیعی استان زنجان هم نائل شدن به مرتبه بازنشستگی را مثابه "ترفیع گرفتن" از سوی دولت و یا ارگان مربوطه دانست و از مسئولان خواست تا از تجارب بازنشستگان در قالب تشکیل اتاق فکر در سازمان‌ها و ادارات نهایت بهره برده شود.

فرهاد معصومی، دیگر عضو کانون نیز ضمن ابراز خرسندی از تشکیل کانون بازنشستگان اداره کل منابع طبیعی استان و تاثیر مثبت آن در ایجاد محلی برای مشاوره دادن و مشاوره گرفتن از تخصص‌های بازنشستگان، از مسئولان ارشد این دستگاه خواست تا به این مهم توجه جدی داشته باشند.

در پایان 3 تن از پیشکسوتان و بازنشستگان از جمله محمد متولی، صالح کهز‌ادی وغلامعلی اوصالی از سوی مدیرکل با دریافت لوح تقدیر، تجلیل شدند.

 

ارسال نظرات