مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان:

فضای مجازی فرصتی است برای آنکه میزان درک خود از حقایق ناب دینی را ارزیابی کنیم

فضای مجازی فرصتی است برای آنکه میزان درک خود از حقایق ناب دینی را ارزیابی کنیم، و بخشی از درک خود را به دیگران منتقل کنیم.
کد خبر: ۸۹۱۸۷۲۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان،  مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در اختتامییه کلاس های تابستانی جامعه القران کریم گفت: دنیایی که ما در آن واقع هستیم دنیایی ظلمانی است و دشمن در کمین نشسته تا فرزندان ما را به بی راهه بکشاند.

حجت الاسلام متین افزود: ابزار های ظلمانی به قدری زیاد است که دشمن  به آسانی می تواند کار خود را حتی با جنگ نرم از طریق فضای مجازی انجام دهد.

وی اظهار داشت: فضای مجازی محل امتحان‌ها و تکلیف‌های جدید ماست؛ امتحاناتی که ماهیت متفاوتی نسبت به دیگر آزمایش‌های آدم‌ها، در قرون و اعصار گذشته ندارد، ولی متناسب با وضعیت انسان معاصر مختصات خاصی پیدا کرده است، همچون تمام امتحانات دنیا، نه می‌توان کاملاً آن را کنار گذاشت و نه می‌توان به راحتی از آسیب‌هایش در امان بود.

مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: پدرو مادر ها باید بحث اینترنت و فضای مجازی را مدیرت نمایند تا بتوانند  فرزندان خود را کنترل نمایند.

حجت الاسلام  علی متین گفت: دشمن هرچیزی که بتواند زندگی ما را ظلمانی کند در اختیار ما قرار می دهند در حالی که نحوه ساخت و اکتشافات خود را از ما پنهان می نمایند.

مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان : فضای مجازی فرصتی است برای آنکه میزان درک خود از حقایق ناب دینی را ارزیابی کنیم، و بخشی از درک خود را به دیگران منتقل کنیم. گاهی در جریان انتقال معرفت دینی خودمان به دیگران است که می‌فهمیم چقدر می‌فهمیم و نیز فرصتی است برای اینکه بفهمیم چقدر عاشق دین خدا و اولیاء خدا هستیم و یا چقدر خودخواه  و بی‌خیال خدمت به دین هستیم.

حجت الاسلام  علی متین گفت: پادزهر دوری از آسیب های دشمن ورود نور به زندگی مان می باشد که این نورالهی قرآن است.

وی خاطر نشان  ساخت: اگر شما کودکان خود را با سبک زندگی قرآنی آشنا نسازید دشمن با سبک های دیگر آشنا می کند .

حجت الاسلام متین تصریح کرد:  در مواجهه با تهدیدهای فضای مجازی دو اقدام اساسی لازم است؛ یکی آنکه تقوا را رعایت کنیم تا آلودگی‌های این فضا نفس  ما را نگیرد؛ چون یکی از خصوصیات این فضا گسترش هرزگی است. و دیگر اینکه نظم و زمان‌بندی استفاده از این ابزار و حضور در فضای مجازی را نباید فراموش کنیم. زیرا یکی از خصوصیات این فضا هدر رفتن و بی‌نظمی در زمان است و به دلیل آنکه هر لحظه در اختیار ماست، می‌تواند از سر کنجکاوی یا به هر دلیل دیگری نظم زندگی ما را بهم بزند.

متین خاطر نشان کرد: یکی از افتخارات من این است که درشهری زندگی میکنم که حافظان قرآن زیادی دارد .

گفتنی است، در پایان مراسم از هفت قرآن آموز عرفان اسلامی، علیرضا اسماعیلی، محمد جعفری، محمد میرزایی ، امید علیمردانی، امیرمحمد غفاری، امیر حسین احراری  که حافظ حفظ تخصصی  یکساله بودند تجلیل به عمل آمد و والدین امیر حسین احراری  یکی از حافظان قرآنی کمک هزینه سفر کربلا را به مربی این قرآن آموز آقای رمضانی هدیه کردند.

ارسال نظرات