جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی هفته دفاع مقدس در درگز برگزار شد

جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین در فرمانداری درگز برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۹۰۳۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، با حضور جمعی از مسئولان شهرستان درگز، جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فرمانداری درگز برگزار شد.

حسن کاظمی معاون فرماندار درگز در این جلسه، ضمن اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی و شهید حججی گفت: شهید حججی با خون پاکش حماسه‌آفرینی کرد و مایه افتخار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و تمام جوامع اسلامی است.

وی ادامه داد: دفاع مقدس معجزه الهی است؛ چراکه در این دوران، نظام نو پای ما، با دست‌خالی ۸ سال مقابل تجاوز و حملات دشمن ایستادگی کرد.

معاون فرماندار درگز خاطرنشان کرد: آرامش و موفقیت‌های نظامی ما حاصل خون شهداست و مردم و مسئولان همه مدیون شهدا هستند.

وی افزود: مردم و مسئولان جمهوری اسلامی ایران باید تمام تلاش خود را برای پاسداشت هر چه‌بهتر خون شهدا در تمام ایام سال و به‌خصوص هفته دفاع مقدس داشته باشند.

غلامحسن پلگردی جانشین سپاه درگز در این جلسه با اشاره به اینکه دوره هشت‌ساله دفاع مقدس، یک مقطع مهم تاریخی برای کشور ماست اذعان داشت: تنها از لحاظ نظامی، دوران دفاع مقدس در ۴۰۰ سال گذشته به معنی واقعی کلمه بی‌نظیر بوده است چراکه در هر جنگی که در ۴۰۰ سال گذشته رخ‌داده است گوشه‌ای از خاک کشور جدا شده بود.

وی تأکید کرد: در دوران جنگ تحمیلی، یک وجب از خاک ایران جدا نشد و ما در مقابل یک رژیمی که مورد حمایت تمام کشور‌های دنیا بود؛ به پیروزی رسیدیم.

جانشین سپاه درگز خاطرنشان کرد: رزمندگان ما با توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار علیه‌السلام و پیروی از ولایت مطلقه فقیه به این پیروزی دست یافتند بنابراین این عوامل پیروزی باید در جامعه تبین شود.

وی ادامه داد: ما در دوران دفاع مقدس باوجود تحریم رو پای خود ایستادیم و به پیروزی رسیدم؛ امروز نیز مسئولان و مردم باید با روحیه انقلابی راه شهدا را ادامه دهند.

گفتنی است: در این جلسه مکان نصب جایگاه، استقرار یگان‌های خودرویی رژه رونده، تدابیر ترافیکی و نصب دستگاه‌های صوتی مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

ارسال نظرات