مدیر کل اوقاف لرستان:

امامزادگان به عنوان قطب فرهنگی هستند

مدیر کل اوقاف لرستان گفت: امامزادگان به عنوان قطب فرهنگی هر منطقه باعث رونق کسب و کار و گردشگری شده اند.
کد خبر: ۸۹۱۹۲۰۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج ازلرستان در بازدید از آستان مقدس امامزاده محمدبن حسن (ع) مدیر کل اوقاف، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی به مشکلات منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


حجت الاسلام مرتضی خاکباز در این بازدید اظهار داشت: امامزادگان به عنوان قطب فرهنگی هر منطقه باعث رونق کسب و کار و گردشگری شده اند.
 

مدیر کل اوقاف لرستان از مجاورین امامزاده که خدماتی به زائرین ارائه می‌کنند خواست نهایت تلاش وکوشش خود را جهت آسایش زائران فراهم نمایند.


وی گفت: با همت استاندار و بنیاد مسکن اقدامات خوبی در خصوص جاده دسترسی انجام شده تا زائرین و مردم منطقه از نعمت آن بهره‌مند شوند و امیدواریم که حریم رودخانه قبل از بارندگی‌ها بازسازی شود.


دکتر خدابخشی نماینده الیگودرز در مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در آسفالت جاده دسترسی به امامزاده محمد بن حسن (ع) شد.
 


وی افزود: در سنوات گذشته قرارداد‌هایی با پیمانکاران بخش خصوصی برای احداث آسفالت منعقد شده که به علت کمبود اعتبار و بودجه مورد نیاز و اعتبارات کم استانی تنها ۱۵ کیلومتر از جاده دسترسی به امامزاده آسفالت می‌باشد.


دکتر ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: با توجه به راه دسترسی امامزاده که صعب العبور بوده و اهالی منطقه با مشکلات بهداشتی فراوانی مواجه می‌باشند با هماهنگی با اوقاف یکباب ساختمان در اختیار این دانشگاه قرار گرفته که بزودی تجهیز خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی افزود: احداث یک پنل فرود بالگرد جهت اورژانس هوائی در نظر گرفته شده که بزودی کار احداث آن آغاز خواهد شد.
 
 
انتهای خبر/Z
ارسال نظرات