برگزاری شب شعر و خاطره مدافعان حرم در کوهبنان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کوهبنان از برگزاری شب شعر و خاطره مدافعان حرم در این شهرستان خبر داد .
کد خبر: ۸۹۱۹۲۷۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمان؛ سرهنگ عباس زاهدی با بیان این خبر گفت :  بدون شک شهدای مدافع حرم از دو پاداش دنیوی و اخروی بهره می‌برند و هجرت از کشور برای دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) پاداش اخروی این شهدا را دوچندان می‌کند.

وی افزود : عشق به ائمه اطهار (ع) و ولایت‌فقیه  با گوشت و خون همه اقشار مردم مومن کوهبنان عجین شده است و بسیجیان این شهرستان در خط مقدم دفاع از ارزشهای اسلامی هستند.

فرمانده بسیج کوهبنان تاکید کرد : هنرمندان نقش مهمی در رساندن پیام  های الهی انقلاب به مردم  ایران و سایر ملل دارند و شعراء از برجستگی بیشتری در این زمینه برخوردارند چرا که به گفته مقام معظم رهبری « زبانی که می تواند پیام انقلاب را به اعماق جامعه رسوخ دهد زبان شعر و ادبیات است.

وی تصریح کرد : در این راستا طبق برنامه ی همه ساله معاونت فرهنگی سپاه برنامه « عصر شعر و خاطره » با عنوان دفاع مقدس و مدافعان حرم با حضور خانواده محترم شهید عظیمی شهید مدافع حرم شهرستان زرند در جوار گلزار ۵ شهید گمنام شهر کوهبنان برگزار می شود.

زاهدی با بیان این مطلب که در این برنامه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان  برپا می شود گفت : در این مراسم همچنین از کتاب « اقتدا به عاشورائیان » که گلچینی از خاطرات ناب شهدا به قلم جانباز سر افراز  محمد رضا توکلی و خانم فاطمه اکبری است رونمایی می شود.

این مسئول  ضمن دعوت از همه مردم ولایتمدار ، هنرمندان و شاعران شهرستان کوهبنان به این مراسم پایان داد : این آیین روز سه شنبه ۲۸ شهریور ماه سال جاری ساعت ۱۶ به اجرا در خواهد آمد و شاعران شهرستان هنر خود را در به تصویر کشیدن صحنه های زیبای رشادت های مدافعان حرم و جنگ تحمیلی ارائه خواهند کرد.

 

ارسال نظرات