مسوول سازمان بسیج زنان در گفت و گو با«بسیج» عنوان کرد

سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر فجایع نسل کشی مسلمانان در میانمار/ بسیج جامعه زنان، یاری مردم ستمدیده را وظیفه خود می‌داند

اصلانی گفت: در پیام صادر شده از سازمان بسیج زنان، از تمام زنان آزادی خواه جهان خواسته شده که از هر رسانه ای برای انعکاس این فاجعه انسانی و محکومیت آن استفاده کنند.
کد خبر: ۸۹۱۹۳۱۶
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵

مینو اصلانی مسوول سازمان بسیج زنان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به مظلومیت مسلمانان میانماری گفت: فجایع نسل کشی مسلمانان در میانمار توسط بودائیان در سکوت مجامع بین‌المللی حقوق بشری و بی‌تفاوتی کامل نسبت به این قضیه در حال روی دادن است و متاسفانه هیچ رسانه ای در غرب چندان به شرح این شرایط وخیم مسلمانان روهینگیا نپرداخته‌است.


وی ادامه داد: چند روز گذشته، سازمان بسیج جامعه زنان کشور پیامی را در محکومیت این فاجعه انسانی در میانمار صادر کرد و در این پیام از تمام زنان آزادی خواه جهان خواسته شده که از هر رسانه ای برای انعکاس این فاجعه انسانی و محکومیت آن استفاده کنند.


مسوول سازمان بسیج زنان در پایان تاکید کرد: سازمان بسیج جامعه زنان کشور ضمن محکومیت دوباره این نسل کشی، استفاده از تمام ظرفیت خود برای یاری این مردم ستمدیده را وظیفه خود می داند و از مجلس شورای اسلامی نیز می خواهد که اقدامات لازم را از طریق مجالس کشورهای اسلامی انجام دهند.

ارسال نظرات