خبرهای داغ:

اولین اجتماع مردمی مدافعین حرم در ارومیه برگزار شد

اولین اجتماع مردمی مدافعین حرم با حضور جمع کثیری از مردم ولایتمدار و انقلابی استان در ارومیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۹۳۳۴
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، عظیم ابراهیم‌پور از رزمندگان دفاع مقدس و از راویان دفاع مقدس در این اجتماع مردمی اظهار داشت: در طول انقلاب محسن حججی‌های زیادی را تقدیم کردیم، عباسعلی فتاحی یکی از آن‌هاست که با چهار نفر از گردان تخریب پل چهل دهنه را پشت دشمن بمب‌گذاری کردند تا دشمن بعد از عملیات فتح‌المبین نتواند فرار کند، موقع برگشتن به اسارت دشمن در آمد و در زیر شکنجه‌ها هم عملیات را به عراقی‌ها نگفت و آن عملیات با پیروزی به پایان رسید، بعد از عملیات جنازه فتاحی را پیدا کردند دیدند سرش را بردیدند، دست‌هایش را بسته بودند و آن قدر زده بودند که بدنش کبود شده بود.

ابراهیم‌پور افزود: فتاحی‌ها اعلام کردند که برای مکتب‌مان و رهبرمان سر می‌دهیم ولی شرف نمی‌دهیم، ما یک نسل هستیم که برای داشته‌هایمان و وطن‌مان از هستی‌مان می‌گذریم.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تاکید کرد: وجود نسل انقلاب به دنیا ثابت کرده است که این نسل از هیچ کسی نمی‌ترسد پس نباید برخی مسئولین از دشمن بترسند این جوانان تمام قد از کشور و وطن دفاع می‌کنند و دفاع خواهند کرد.

وی گفت: ما نه‌تنها مدافع حرم که مدافع حریم انقلاب هستیم چه مجبور شویم در سوریه بجنگیم یا در یمن، امروز مکتبِ حقِ اسلام در مقابل مکتب باطل صهیونستی ایستاده است و دشمن دنبال تحریف اسلام حقیقی هستند و از اسلام ناب محمدی می‌ترسند.

ابراهیم‌پور تاکید کرد: امروز جنگ در فلسطین، لبنان، سوریه و میانمار بین جبهه حق و باطل است و ما حریم انقلاب را در سوریه نمی‌بینیم هر جا لازم باشد از اسلام و حریم انقلاب دفاع خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: مدافع حریم اسلام باید حق و باطل را بشناسد، امروز عده‌ای در داخل به جبهه باطل و دشمنان انقلاب کمک می‌کنند، مدیریت جنگ در سوریه برای وارد نشدن جنگ به کشور است؛ امام به ما یاد داد انقلاب اسلامی حریم جغرافیایی ندارد، رهبری فرمودند امروز دیگر حزب راست و چپی نداریم امروز جبهه، جبهه انقلابی و غیرانقلابی است.

وی افزود: مسئولان ما امروز باید به صورت انقلابی از حقیقت دفاع کند، باید در حل مشکلات مردم کوشا باشند، باید مشکلات موجود در سیستم‌های اداری، آموزش و پرورش، نظام سلامت و نظام شهری را حل کند.

رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: امروز جوانان باید از حریم انقلاب اسلامی دفاع کنند، حریم انقلاب مبارزه با مفاسد اقتصادی و غرب‌گرایی است، باید امروز انقلاب اسلامی را  با محبت بین دوستان انقلاب و دشمنی با دشمنان انقلاب و مبارزه با استکبار به جهان معرفی کرد.

ارسال نظرات