مدیر کانون بسیج مداحان و هیئات مذهبی نیشابور و فیروزه در گفت‌وگو با «بسیج»:

مداحان، شعرای آیینی و مدیران هیئات مذهبی نیشابور در همایش منادیان ولایت آستان قدس حضور پیدا کردند

مدیر کانون بسیج مداحان و هیئات مذهبی نیشابور و فیروزه گفت: همایش منادیان ولایت در آستانه ماه محرم و روز قشر بسیج مداحان با حضور مداحان، شعرای آیینی و مدیران هیئات مذهبی نیشابوردر تالار قدس آستان مطهر رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۱۹۵۶۰
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
حسین الهی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: همزمان با روز قشر بسیج مداحان همایش آموزشی، بصیرتی با عنوان منادیان ولایت با حضور ۶۰ نفر از مداحان، شعرای آیینی و مدیران هیئات مذهبی نیشابور و فیروزه در تالار قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس برگزار شد.

وی گفت: در این همایش حجة الاسلام گنابادی نژاد و حجة الاسلام حسینی از معاونین محترم آستان قدس رضوی به ایراد سخن پرداخته و ضمن یادی از شهدای مدافع حرم بر داشتن روحیه انقلابی و اخلاص در کار‌ها تاکید نمودند. حسین الهی مقدم افزود: قسمت پایانی همایش منادیان ولایت در دارالقرآن حرم مطهر رضوی برگزار شده که نماز مغرب و عشا توسط آیت الله علم الهدی نماینده محترم، ولی فقیه در استان خراسان رضوی اقامه گردیده و پس از اقامه نماز در جمع مداحان، شعرای آیینی و مدیران هیئات مذهبی در خصوص نوکری خالصانه امام حسین علیه السلام و استفاده عالمانه همراه با بصیرت از ماه محرم و صفر، رهنمود‌هایی داشتند.

مدیر کانون بسیج مداحان و هیئات مذهبی نیشابور وفیروزه گفت: دوره‌های تخصصی و آموزشی در طول سال برای اعضای این کانون برگزار شده که همواره تأکید بر کیفیت بخشی در دوره‌ها داشته ایم. وی گفت: در پایان همایش منادیان ولایت در حرم مطهر رضوی، اعضای کانون بسیج مداحان نیشابور و فیروزه بسته فرهنگی ویژه ماه محرم دریافت نموده و شام را میهمان حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام گردیدند.

حسین الهی مقدم در پایان از حضور پیرغلامان و ریاست محترم شورای هیئات مذهبی شهرستان جناب حاج حسین صابرانی در این همایش تشکر نموده وگفت: این کانون در تمامی برنامه‌ها همواره بر تقویت روحیه همدلی تأکید دارد
ارسال نظرات