کاپیتان زنجانی تیم ملی سنگنوردی:

حضور تیم ملی سنگنوردی در مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا

تیم ملی سنگنوردی پس از اردوهای طولانی مدت در قزوین، همدان و تهران در مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا حضور پیدا می کند.
کد خبر: ۸۹۱۹۷۰۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، کاپیتان زنجانی تیم ملی سنگنوردی گفت: مسابقات سنگنوردی قهرمانی آسیا ازتاریخ  27 تا 30 شهریور ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

داود رکابی با بیان اینکه تیم ایران در این مسابقات با حریفان قدرتمندی از جمله تیم ژاپن که قهرمان جهان در این رشته ی ورزشی است رقابت خواهد کردافزد:  تیم ژاپن نیز با نفرات کامل و بهترین هایش حضور خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تیم ایران نیز با حضور تعدادی از سنگنوردان زنجانی که جزو بهترین های این رشته هستند حضور پیدا می کند اظهار داشت: اسامی ورزشکاران زنجانی شامل پوریا رسولی و علی نجفی در بخش آقایان والناز رکابی، فرناز اسماعیل زاده و محیا دارابیان در بخش بانوان هستند و سیما سلطانی نیز در بخش ذخیره ی بانوان حضور دارد.

کاپیتان زنجانی تیم ملی سنگنوردی تصریح کرد: این رقابت ها در هر سه گرایش سرطناب، بولدرینگ و سرعت برگزار می شود و اکبر ثابت کار، مهدی زنده کار وعلیرضا بلاغی نیز به عنوان مربی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

داود رکابی با بیان اینکه تیم ملی سنگنوردی پس از اردوهای طولانی مدت در قزوین، همدان و تهران دراین مسابقات حضور پیدا می کند، اظهار داشت: با موفقیت و کسب مقام در این رقابت ها افتخار دیگری به کارنامه ورزشی سنگنوردان ایرانی در آسیا افزوده شود.

گفتنی است، داود رکابی سنگنورد زنجانی به عنوان کاپیتان تیم ملی در این مسابقات حضور خواهد داشت و در رشته ی سرطناب با حریفانش به رقابت می پردازد.

ارسال نظرات