مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان در جمع خبرنگاران:

پنج هزار و ۸۸۲ شغل در دستگاه‌های اجرایی استان ایجاد شده

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: از ابتدای امسال تا دوازدهم شهریور ماه پنج هزار و ۸۸۲ شغل در دستگاه‌های اجرایی استان ایجاد شده که نسبت به ۲۵ هزار و ۴۷۶ شغل تعیین شده در هدف‌گذاری امسال ۲۳.۰۹ درصد آن محقق شده است.
کد خبر: ۸۹۱۹۷۶۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، علی زندی فردر جمع خبرنگاران اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به بیش از ۵۱ درصد تعهدات خود در راستای تحقق سند اشتغال عمل کرده است.

وی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از ابتدای امسال تا ۱۲ شهریورماه موفق شده به ۵۱.۰۹ درصد تعهدات خود نسبت به اشتغال تعیین شده در این سند دست یابد به طوری که از ۳۶۶ شغل تعهد شده، ۱۸۷ شغل محقق گردیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان با بیان اینکه بیشترین میزان تحقق اشتغال به ترتیب سهم ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های خرم‌آباد، دورود و پلدختر بوده است عنوان کرد: از ابتدای امسال تا دوازدهم شهریور ماه پنج هزار و ۸۸۲ شغل در دستگاه‌های اجرایی استان ایجاد شده که نسبت به ۲۵ هزار و ۴۷۶ شغل تعیین شده در هدف‌گذاری امسال ۲۳.۰۹ درصد آن محقق شده است.

این مسئول بیان کرد: با هماهنگی و همدلی همه عوامل دست اندرکار در امر اشتغال تا پایان امسال بیش از ۱۰۰ درصد تعهدات این اداره کل در زمینه اشتغال محقق می‌شود.

وی به اصلاح شیب شیروانی در سطح ۲۵۰ کیلومتر از راه‌های استان اشاره و تصریح کرد: در شش ماهه سال ۹۶ شیب شیروانی ۲۵۰ کیلومتر از راه‌های استان لرستان اصلاح شد و از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه، روکش آسفالت در ۵۳ کیلومتر از بزرگراه‌ها، راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان اجرایی شده است.

زندی فر خاطرنشان کرد: در این مدت ۳۵ کیلومتر از آزادراه خرم‌آباد- پل زال، ۱۰ کیلومتر راه اصلی و هشت کیلومتر راه فرعی با روکش آسفالت ترمیم شده است همچنین در شش ماهه امسال ۱.۵ کیلومتر از راه‌های استان با ماسه آسفالت ترمیم و در ۱۵ کیلومتر نیز فوگ سیل و ۱۵۰ کیلومتر از راه‌های استان نیز شانه سازی آسفالت اجرا شده است.
 
 
انتهای خبر/Z
ارسال نظرات