مسئول بسیج دانشجویی کرمان در گفت وگو با «بسیج»:

بسیج نسبت به مظلومین جهان بی‌تفاوت نیست

بهروز با بیان اینکه بسیج نمی تواند نسبت به مستضعفین جهان بی تفاوت باشد،گفت: بارها با برگزاری تظاهرات دانشجویان و بسیجیان در نقاط مختلف کشور و صدور بیانیه ها، شاهد محکوم کردن جنایت دولت میانمار بودیم.
کد خبر: ۸۹۱۹۹۴۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳

ناصر بهروز مسئول بسیج دانشجویی کرمان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با بیان اینکه بسیج دانشجویی این استان با انتشار بیانیه ای، جنایت های دولت میانمار بر علیه مردم مظلوم و مسلمان این کشور را محکوم نموده است، گفت: بسیج همیشه ثابت کرده است که نمی تواند نسبت به مستضعفین جهان بی تفاوت باشد و جنایت بر علیه مردم مسلمان میانمار هم یکی از مسائلی است که بسیج به طور جدی به آن ورود پیدا کرده است و بارها با برگزاری تظاهرات دانشجویان در نقاط مختلف کشور و صدور بیانیه ها، شاهد محکوم کردن این جنایت دولت میانمار بودیم.


وی ادامه داد: هر جا که سرکوب مسلمانان مطرح بوده، اسرائیلی ها شرکت داشتند و اسرائیلی اهداف مختلفی همچون نابودی مسلمانان و همچنین فروش سلاح های ضد شورش و سرکوب مردم را دارند تا از این طریق هم به بهبود اقتصادی خود کمک کرده باشند.


مسئول بسیج دانشجویی کرمان در پایان تاکید کرد: امیدوارم مسلمانان جهان نسبت به این جنایت ها بر علیه برادران دینی خود، بی تفاوت نباشند و درس حسابی به ظالمان بدهند.

ارسال نظرات