کمبود اعتبار عامل اصلی پیشرفت کند شهرک شیدا

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبار و منابع مالی باعث کندی در روند اجرایی احداث شهرک تفریحی توریستی شیدا گردید است.
کد خبر: ۸۹۲۰۰۲۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحتل و بختیاری؛ قاسم سلیمانی دشتکی در آئین بهره برداری از شبکه داخلی برق شهرک تفریحی توریستی شیدا در شهرستان بن تأکید کرد: عملیات اجرایی احداث این شهرک گردشگری از پیشرفت قابل توجه و مطلوبی برخوردار است.

این مقام مسئول افزود: هم اینک زیرساخت های شهرک تفریحی توریستی شیدا شامل آب، برق و گاز آماده و زمینه حضور سرمایه گذاران در آن فراهم است.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: نبود اعتبار و منابع مالی باعث کندی در روند اجرایی احداث شهرک تفریحی توریستی شیدا گردید که براساس توافق به عمل آمده با پیمانکار قرار شد تا در ازای دریافت زمین نسبت به تامین زیرساخت ها در این مجموعه اقدام شود.

وی بیان داشت: سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور نیز به تازگی موافقت اصولی احداث شهرک تفریحی توریستی شیدا را صادر کرده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری ایجاد کنسرسیوم و مشخص شدن متولی خاص برای شهرک تفریحی توریستی شیدا را ضروری اعلام و اضافه کرد: با تکمیل و بهره برداری از این مجموعه وضعیت گردشگری منطقه متحول می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیکی هفته گرامیداشت دفاع مقدس عنوان داشت: عزت کنونی جمهوری اسلامی ایران مرهون از خودگذشتگی، رشادت و دلاوری های شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران به رهبری پیامبرگونه امام خمینی (ره) در دوران جنگ تحمیلی است.

سلیمانی دشتکی اظهار کرد: ایستادگی رزمندگان ایرانی در برابر اسکتبار جهانی در قالب 50 کشور از سوی رژیم بعثی عراق ایران اسلامی را برای همیشه بیمه کرد.

وی ادامه داد: خط شکنی و نام آوری تیپ مستقل 44 قمر بنی هاشم (علیه السلام) چهارمحال و بختیاری در دوران جنگ تحمیلی و تقدیم افزون بر دو هزار و 440 شهید به میهن اسلامی از مهمترین اقدامات این استان محسوب می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: احترام به خانواده های شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران باید در دستور کار مردم و مسئولان باشد.

ارسال نظرات