نماینده ارشد عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در مازندران:

تولید علمی موجب قدرت و استحکام جامعه اسلامی می شود

نماینده ارشد عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در مازندران افزود: همیشه نباید به فکر استفاده از منابع مان باشیم، بلکه باید تولید علمی منجر به ثروت نیز داشته باشیم.
کد خبر: ۸۹۲۰۱۷۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمد قدرتی در مراسم تکریم بازنشستگان نیروهای مسلح این شهرستان، اظهار کرد: ما 30 سال با عشق به نظامی که دایه‌دار برافراشته‌شدن پرچم غدیر است، خدمت کردیم.

وی با بیان اینکه استکبار به دلیل مقابله با اسلام با ملت ایران دشمنی دارد، اظهار کرد:  نقشه‌ دشمنان برای دستیابی به این هدف، تزلزل و سست کردن بنیان خانواده‌ در کشور ماست و تنها راه استحکام بخشی به خانواده که به آن اعتقاد و ایمان داریم، راه ائمه اطهار(ع) است.

 نماینده ارشد عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در مازندران دستیابی به خیر دنیا و آخرت را هدف مومنان دانست و بیان کرد: برای این منظور باید به حبل الله چنگ زنیم و به فرمایشات آنان توجه کنیم تا بتوانیم زندگی دنیا و آخرتمان را تضمین کنیم.

این مسؤول تصریح کرد: این فرمایشات به سادگی به دست ما نرسیده است، خون‌های زیادی پای آن ریخته شده است تا به ما منتقل شوند.

قدرتی در بخش دیگر سخنان خود به حدیثی از امام موسی کاظم (ع) اشاره کرد و گفت: گاهی اوقات به خاطر خدا گره‌ایی از کار کسی گشودن بزرگترین عبادت است.

وی با اشاره به اینکه منظور از عبادت ایجاد روحیه‌ی تعبد و بندگی است نه صرفا نماز خواندن، خاطرنشان کرد: عبادت کیفی ملاک است نه کمی، عبادت کمی عبادت بی‌ریشه و بی‌اصل‌نصب است اما عبادت کیفی عبادت ریشه‌دار است.

 نماینده ارشد عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در مازندران افزود: همیشه نباید به فکر استفاده از منابع مان باشیم، بلکه باید تولید علمی منجر به ثروت نیز داشته باشیم.

قدرتی خطاب به بازنشستگان خاطرنشان کرد: شما برای نسل آینده باید بر امرار معاش، تلاش در زندگی، تولید و کسب ثروت حلال تاکید داشته باشید.

وی در پایان گفت:  منابع ما، پس‌انداز ما است و باید آن را درست مصرف کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها