خبرهای داغ:
جانباز دفاع مقدس و پدر سه شهید و یک جانباز؛

مسئولان برای معیشت مردم چاره بیندیشند

پدر شهیدان کرمی هم در دیداری که مسئولان سپاه مراغه از وی داشتند از مسئولان خواست تا برای گرانی و بی کاری جوانان چاره ای بیاندیشند.
کد خبر: ۸۹۲۰۲۲۱
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بهمن کرمی افزود: مسئولان باید از افزایش بی رویه قیمت آب، برق، گاز و ... که در اختیار دولت و مسئولان است و جلوگیری کنند تا بیش از این به مردم فشار وارد نشود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در دیدار با خانواده سه شهید این شهرستان گفت: دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه مباهات و افتخار است

حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود: شهدا ارزشمندترین دارایی خود را در راه تحقق اسلام ناب و اندیشه های امام راحل نثار کرده و با فداکاری عامل ماندگاری و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

وی افزود:  ایثار شهدا و جانبازان و آزادگان و صبرو استقامت  آن ها در برابر سختی‌ها مسیر تعالی و پیشرفت را برای جوانان و نوجوانان  فراهم کرده است.

حجت الاسلام طالعی شهدا را چراغ راهنمای ملت ایران توصیف کرد و گفت: مردم  قدردان ایثار و فداکاری شهدا، ایثارگران و خانواده‌های معزز آنان هستند و می‌دانند اگر این ایثارها و رشادت های  آنها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی‌شد.

وی خاطرنشان کرد: شهدا با دفاع از کیان نظام مقدس اسلامی به تکلیف خود خوب عمل کردند و امروز حفظ دستاوردهای انقلاب و انتقال آن به نسل های آینده از وظایف سنگین مردم و مسئولان است.

حجت الاسلام طالعی در این دیدار با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده شهیدان گفت: خانواده شهدا، فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آنها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال خواهد داشت.

وی ادامه داد: این خانواده‌ها سربازان اسلام را  در دامان خویش پرورش دادند و در راه رضای حق تعالی و اعتلای کلمه الله، فرزندان خویش را تقدیم کردند و امروز نیز به این ایثارگری ها  افتخار می کنند.

حجت الاسلام طالعی اضافه کرد: دیدار با این عزیزان موجب تقویت روحیه خدمت‌رسانی در مسئولان و موجب زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در این دیدار افزود: خانواده های شهدا هیچ نیازی به مسئولان ندارند ولی مسئولان باید با دیدار از آن ها روحیه جهاد و مقاومت را در خود تقویت کرده و خدمتگذاری بی منت را سرلوحه امور خود قرار دهند.

حاج بهمن کرمی علاوه از اینکه  سه فرزند خود را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب و اسلام کرده است خود نیز  پای راست خود را در جنگ تحمیلی  از دست داده و به کسوت جانبازی نائل شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها