رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی سپاه شهرستان خدابنده:

لزوم بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود کشور در جهت فراهم کردن رشد و شکوفایی اقتصادی

نامگذاری سال نشان از دغدغه رهبر معظم انقلاب دارد و همه ما می بایست تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تقویت و توسعه اشتغال پایدار به کار گرفته و زمینه های رشد و شکوفایی اقتصادی میهن اسلامی را فراهم آوریم.
کد خبر: ۸۹۲۰۲۳۵
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی سپاه شهرستان خدابنده در کارگروه اقتصادی با اشاره به شعار سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" توسط مقام معظم رهبری گفت: مسؤولان دستگاههای اجرایی و دست اندر کاران جامعه کسب و کار در این بخش می بایست با تکیه بر خرد جمعی و همکاری و تعامل سازنده زمینه تقویت تولید و توسعه اشتغال را فراهم کنند تا از این طریق ضمن ایجاد فرصت های شغلی جدید برای متقاضیان کار نرخ بیکاری در شهرستان خدابنده کاهش یابد.

منصور ایمانی افزود : سرمایه گذاری چه داخلی و چه خارجی می تواند نقش بسزایی در ایجاد شغل در کشور داشته باشد.

وی اظهار داشت: نامگذاری سال نشان از دغدغه رهبر معظم انقلاب دارد و همه ما می بایست با الهام از منویات ایشان تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های موجود را در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و تقویت و توسعه اشتغال پایدار به کار گرفته و زمینه های رشد و شکوفایی اقتصادی میهن اسلامی را فراهم آوریم.

رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی سپاه شهرستان خدابنده با اشاره به تأکید بر اقتصاد مقاومتی در بیانات مقام معظم رهبری و تبیین مبانی فکری و نظری آن در سیاستهای ابلاغی توسط معظم له تصریح کرد: ضروریست دستگاههای شهرستانی نیز برش شهرستانی حوزه اقتصاد مقاومتی را تهیه و به دنبال جذب سهم مطالبات شهرستان باشند.

ایمانی افزود: در بحث ایجاد اشتغال و حمایت از واحدهای تولیدی در شهرستان اقداماتی توسط دستگاهها انجام شده که امیدواریم در حفظ اشتغال موجود و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان شهرستان گام های بلندی بر داریم.

رئیس کارگروه اقتصاد مقاومتی سپاه شهرستان از اعضای کارگروه خواست تا پروژه های الویت دار اقتصاد مقاومتی در حوزه کاری خود را ارائه کنند تا پس از احصاء و بررسی و الویت بندی پروژه ها، تمام ظرفیت کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان در جهت حمایت از این پروژه ها عملیاتی شود.

ارسال نظرات