مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی الیگودرز:

دوره آموزشی اخلاق مداری و خبر نویسی در الیگودرز برگزار می‌شود

آموزشی اخلاق مداری و خبر نویسی بمدت یک روز ویژه مسئولین روابط عمومی ادارات و نهاد‌های شهرستان در اول مهر ماه امسال در الیگودرز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۹۲۰۴۳۲
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سجاد مرادی، رئیس انجمن روابط عمومی ادارات و نهاد‌های شهرستان الیگودرز با اشاره بر تأثیر قابل توجه روابط عمومی‌ها در کمک به تصمیم گیری‌های مهم مدیریتی و استراتژیک، اظهارداشت: نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های حرفه ای، علمی و الکترونیکی، از مشخصه‌های جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است.


وی افزود: جایگاه مسئولین روابط عمومی در انعکاس اخبار و رویداد‌های دستگاه‌های دولتی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و بالابردن توان علمی مسئولین روابط عمومی ادارات و نهاد‌های شهرستان یکی از اولویت‌های کاری انجمن اسلامی روابط عمومی الیگودرز است.


مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی الیگودرز اظهار داشت: در این راستا طی جلسه‌ای که هفته جاری باحضور اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی روابط عمومی ادارات و نهاد‌های شهرستان الیگودرز برگزار شدو مقرر گردید اوایل مهرماه سال جاری یک دوره کلاس آموزشی به مدت یک روز با حضور اساتید مجرب، ویژه مسئولین روابط عمومی ادارات و نهاد‌های این شهرستان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی الیگودرز برگزار شود.


انتهای پیام/
ارسال نظرات